Sidentassarna har fått post!!!:-)
Nu har jag ett gäng helglada Sidentassar här, som alla stämmer upp i Spinn o tackar duktiga goa Essut för de fina kattungarna som kom på posten idag:-)))
Dom är sååå jättesöta tycker matte..o kattligan fullkomligt älskar dom!! Så fort jag öppnade paketet hör jag "tasstasstass", raska små tassar kommer nedspringande för trappan och upp på bordet! Jag var förstås fram med kameran, men så när jag skulle lägga in bilderna i datorn visade det sig att mojängen på sladden fått sig en känga..ska be hussen att hjälpa mej att justera den ikväll när han kommer hem så att jag kan visa er bilder..om det inte skulle gå så åker jag o köper en ny sladd imorgon..
Än en gång…massor av tackisar till Essut från en glad kattseptett med matte!!!

mina blir som heltokiga när de får nytt, speciellt om det är kattmunta.. dessvärre lessnar de fort,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Vad roligt att Sidentassarna fått kattungar av Essut!! Ska bli kul att få se bilder på glada missar!!! 
Jaaa…. visst är de fina de där sötnosarna. Shimena behandlar dem som sina bebisar och rantar runt med dem i munnen. De sover tillsammans med henne :)
Förstår att dina kissar blev glada
Kraaaam
Vad kul! Förstår att du och katterna är glada! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Tack, vad kul att katterna gillade leksakerna.
Ville tacka för att du ställde upp när Pontus var dålig
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

-Fick hjälp här ikväll med sladdintaget så att jag kunde stoppa in bilderna i datorn..jag var så ivrig att fånga in katterna med kameran att dom fina kattungarna tyvärr syns dåligt…ska ta fler bilder snart här framöver..
Det tog inte många sekunder innan jag hade nästan hela gänget, dom som var inomhus, samlade här på bordet, dom tycker, liksom deras matte, att Essut gjort sååå fina och intressanta presenter:-)
Här ligger man o "goar" med småkissarna…
Men så fina de är kissarna, förstår att presenterna var uppskattade :)

#3 Nämen åhhhhh så näpet Mymlan..så hon har alltså gått o fått moderskänslor för dom..jisses så rörande…dom slutar aldrig att fashinera oss, våra govänner med päls:-O)
#8. Det är hennes bebisar =) hon bara älskar dom =)

Småttingarna doftar så gott tycker Sidentassegänget:-)

Vilket härligt kattgäng med essuts gulliga stickade kissar
Åh vilka härliga bilder på katterna. Man ser att dom gillar mina kattungar.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"