Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettros-ris
Läst 1110 ggr
mymlanbus
0

OT. Rosor till alla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Rosor till alla härinne som gör hittekatter till vad den är. Visst är det underbart med alla kattgalna människor härinne?! Man känner det som man äntligen har hittat hem!

Tack för att ni är som ni är, goa, snälla, generösa och fina människor! Jag är så tacksam över att ha hittat hit!

/Malin som lämnar en annan blomma :) har ju ingen ros :)

essut50
0

Mera blommor till alla här på forumet.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Puma77
0

Från mig också och blomflugan bjuder jag på;)

//Pia

Bumbis
0

Har ingen bild på blomma, men ni får föreställa er en gigantisk bukett från mig!!! Glad

Håller med dig Mymlan, såna här goa människor träffar man sällan i "verkliga livet".

Jenna-Gun
0

Bara att hålla med er andra som skickat blommor

evamojje
0

Tack vare alla olika människor här på forumet så blir det en bra cocktail. Lite söt, sur, frisk och syrlig i smaken ;-)

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Alexej
0

Underbara bilder:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

gulliver
0

Älskar blommor nästan lika mycket som katter Glad. Fantastiskt fina bilder.

attvaraellerintevara
0

Dito Dito,visst är jag inte bara katgalen utan hundgalen,naturgalen…och inspirerande GALEN…/Astrid

attvaraellerintevara
0

Oj det blev visst felstavat kunde ju tagas som karlgalen,men det är jag INTE,utan KATTGALEN/ Pust o stön…Astrid

emjon
0

Har inte heller någon bild att lägga ut men vill ändå skriva att jag håller med om vad som tidigare sagts. Denna sajt med så många härliga underbara kattvänner är bara så bra på många sätt.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Molly1
0

Håller med ! Ni är helt otroligt underbara som hjälper dessa små stackars katter.

Puma77
0

Ytterligare en hälsning från mig.

//Pia

mymlanbus
0

Vilka fina bilder :)

Sidentass
0

Ett fång blommor tillbaka till dej Mymlan..och till er alla andra är inne..visst är vi ett härligt kattägt, kattälskande gäng!

snickan
0

Här får ni en ros från mig

Barbro55
0

Oj vilken dagKyss i dag sprider vi ut blommor till all här.en blomma är aldrig fel

anebit
0

Håller med alla.

En rosenbukett till alla som gör denna sajt så levande. Skratt och gråt om vartannat.

Så många katter som kommit in i värmen och slipper gå därute och många har fått egna hem tack vare denna sajt.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

mariia89
0

Håller med! Tack för att ni finns och för allt stöd ni ger!!

Maria

Denna kommentar har tagits bort.