Agrias försäkringar
De flesta vet det redan säkert, men jag såg det idag
Agria ger 10 % premierabatt om man har id-märkt sin katt. Det var ju ett jättebra sätt att få fler att id-märka! 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Putt
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Mina är försäkrade i agria.. Jag skulle bara ringa till dom när dom blivit id-märkta så fixade dom rabatten. =)

jättebra! Hoppas att fler ska id-märker sina katter.

Och annan sak: Välj det högre försäkringsbeloppet på 60.000. Det skiljer bara någon hundralapp per år i premie och när katten blir äldre har den mer att behandlas för än om den började på 30000.
Hade 20.000 på min ena katt i Folksam. Tre dagar på djursjukhus á 10300 åt upp halva beloppet!
Så det är bättre att ta det högre och ha lite mera att spela med när det händer nåt.

Aha! Jag visste att dom ger rabatt till ID-märkta, men visste inte att man kunde ringa senare när man märkt dom.
Pysen var ju bara mellan 3 - 5 månader när jag försäkrade honom och sen blev han ID-märkt i samband med kastreringen.
Tack! Nu skall jag ringa i morgon.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
#4 Absolut. Det skiljde bara någon krona i månaden hos Agria, så då är det ju inte mycket att bråka om 
#5 Ja, syrran ringde idag och fick rabatten i efterhand nu efter att de id-märkt.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar