Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkastrering-idmärkning-vaccination
Läst 1771 ggr
SaraC
0

Agrias försäkringar

De flesta vet det redan säkert, men jag såg det idag Flört 

Agria ger 10 % premierabatt om man har id-märkt sin katt. Det var ju ett jättebra sätt att få fler att id-märka! Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Alexej
0

Putt

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

[LucyInTheSky]
0

Mina är försäkrade i agria.. Jag skulle bara ringa till dom när dom blivit id-märkta så fixade dom rabatten. =)

dragonheart1976
0

jättebra! Hoppas att fler ska id-märker sina katter.

kattmatten
0

Och annan sak: Välj det högre försäkringsbeloppet på 60.000. Det skiljer bara någon hundralapp per år i premie och när katten blir äldre har den mer att behandlas för än om den började på 30000.

Hade 20.000 på min ena katt i Folksam. Tre dagar på djursjukhus á 10300 åt upp halva beloppet!

Så det är bättre att ta det högre och ha lite mera att spela med när det händer nåt.

anebit
0

Aha!  Jag visste att dom ger rabatt till ID-märkta, men visste inte att man kunde ringa senare när man märkt dom.

Pysen var ju bara mellan 3 - 5 månader när jag försäkrade honom och sen blev han ID-märkt i samband med kastreringen.

Tack!  Nu skall jag ringa i morgon.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

SaraC
0

#4 Absolut. Det skiljde bara någon krona i månaden hos Agria, så då är det ju inte mycket att bråka om Glad

#5 Ja, syrran ringde idag och fick rabatten i efterhand nu efter att de id-märkt.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar