Söker medarbetare:)
Jag håller på att starta en ny sajt som handlar om att spara pengar och leva billigare. Miljötips, billiga recepter, problem med kronofogden osv.
Sajten kommer att lanseras om några veckor.
Nu söker jag efter 1-2 Medarbetare som
- har lust och är engagerade
- du behöver inte vara fattig men det är bra om du kan lite om (vardags)ekonomi
- kan skriva någorlunda bra svenska
- älskar ifokuslivet
- och har för mycket tid
Är du intresserat pma mig!
Alexandra
P.S. Jag stannar självklart kvar på Hittekatter. Det är här mitt hjärtat finns!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

det kan behövas, jag har inte för mycket tid tyvärr så jag kan inte va Medarbetare, . men lärt mig massa trix genom åren jag levt på existemsminimun så lite kan jag dela med mig av sen,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Synd, men jag hoppas att du iaf kommer att skriva mycket där sedan. Fast kanske du ändrar dig. Så mycket arbete är det inte att jobba som Medarbetare. Bara man har en massa idéer och tips och skriver om det. Det är ju medlemmar som ska hålla liv i sajten sedan:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Har pm.at dej alexej
Snåljåpen GUnilla Anmäler sig!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Urtrevlig sajt!
Säg till om du vill vara med:)
Svar ja!

Vilken bra ide. Lycka till med nya sajten. Kommer nog att vara där också och tassa…
Det skall bli roligt med den nya sajten, jag har kanske lite tips att bidraga med.

Jätte bra ide!! Kan defenitivt behövas i dessa tider =/
Maria

Toppenidé alexej!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Det ser ut att bli en sajt som många av oss kommer att ha nytta av. Jättebra idé som sagt!
Här är det inte bara magert i plånkan utan även ont som tid. Annars hade man kanske kunnat hjälpa till med något.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Här kommer jag absolut bli medlem :) spännande!
Vad bra, satt just och kollade igenom efter en sån här sajt.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Bra ide' inte bara för att många har det tight i dessa tider utan för att vi konsumerar för mycket. Bra med en sajt som kan visa alternativ.
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Kanon sajt, behövs verklien och som denna månad med minus så är en sån sajt mer än välkommen.
//Pia
Tack alla. Nu har Gunilla och Eva /Gullan402 blivit Medarbetare. Några "personalförhandlingar" är på gång:)
Väntar bara på tillstånd till sajthuvudbilden och sedan ska jag hälsa alla välkomna dit!
Ja jä'ttekul ide och en toppensajt fasktiskt

Lycka till.
En till här som kommer att bli medlem. 
ååå precis en sån här sajt har jag sökt så jag lär bli medlem och ser fram emot att lära mig en hel massa då jag är urkass på att leva ekonomiskt men behöver det 
Spännande, det ser vi fram emot :)
Vi har fått bra studs på sajten redan!
Jag kommer ramla in på den sajten.. Att prata med kronofogden har blivit vardag sen jag flyttade i hop med Rasmus.. =/ Han hade mer i bagaget än jag viste.
Men jag har koll på ekonomi.. Iallafall så vi klarar oss och att vi klarat oss ur ganska stora summor skulder som Rasmus mor fixat åt oss.. Men som sagt, finns det intresse på sajten sen skriver jag gärna lite om allt jag varit med om redan (24 år i år) och hur jag ordnade bort 190 000kr i skatteskuld till 15 000kr.. Man ska stå på sig och veta vilka rättigheter man har.. vilket man inte vet =/

trevlig saight , kikat in lite, om vi ändå kunde bli miljonärer oxå,,,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.