silver är sjuk min gullkatt
silver har nu blivit akut sjuk.det började för 2 dar sen .han kräks hela tiden och är helt slut .idag ska jag åka till veterinären.jag undrar om nån vet vad det kan bero på. jag är så ledsen.mitt troll är så dålig
Men så ledsamt att din kisse är sjuk och kräkningar kan bero på mycket olika saker. Hårboll eller något annat som sitter ivägen magkatarr eller njurarna. Så bra att du tar kissen till vetten på en gång så du får rätt hjälp.
Är din kisse innekatt eller har den möjlighet att gå ut? Är den ute också så kan det vara mask eller någon form av förgiftning.
Håller tummar och tassar för dig och din kisse att det går lätt att åtgärda.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Som emjon skriver kan det finnas massor med orsaker. Om kissen är utekatt kan det vara ett ben som fastnat i halsen eller strupen och irriterar. Det är jättejobbigt men inte farligt när veternären har fått bort det (eller det lossnar själv). Det viktiga är att kissen inte blir uttorkad av kräkningarna, så det är bra att ni kommer till veterinär så han kan få dropp om det behövs. Då mår han bättre medan orsaken blir utredd.

Usch..stackars er så jobbigt för såväl dej som lilla kisse…håller hårt i tummarna för att det inte ska vara något farligt..kan det vara mask tror du? Så bra att du fått tid till vetten idag..tänker på dej..o låt oss veta sen hur det gått för er..
Hoppas vetten kan ge dej svar på vad Silver har.
Håller tummarna.
Håller tummarna för kissen och hoppas att vetten kan hjälpa kisse att bli bra igen. Alltid så oroligt när våra älsklingar blir sjuka 
/Malin
undrar hur det har gått för katten?
Ja jag undrar också hur det gått och hoppas att det inte var något allvarligt.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
puttar och undrar

jag hoppas det går bra ,jag förstår din oro ,kram

Hoppas det går bra för din fina Silver
hur går det för silver?
Putt?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hur är det med Silver?
ja nu börjar man bli orolig när hon inte skriver.

ja..jag undrar också..hur har de gått?
Tänker på er..