OT - "Skämt" angående kastrering
Med anledning av vår önskan om att alla skall kastrera och id-märka sin katter lägger jag in denna historia. Tillsänd mig av Malte (medlem på forumet).

Efter Malmöpolisens egenproducerade film där en konstapel hotar sterilisera apor går nu svenska Djurskyddsföreningen till storms mot poliskåren.
_- Det räcker gått med de skydd vi förser djuren med, menar föreningens preventivmedelsrådgivare. Visserligen har en del apor svårt att trä på kondomer, men sterilisering kan medföra svår apbrist i framtiden. Några oplanerade apungar har vi fortfarande plats för, även om djurparkernas ekonomi är trängd.
Justitieministern har försökt gjuta olja på vågorna genom att tillsätta en medlare som ska förespråka avhållsamhet bland djuren. Dessa har dock hittills inte visat sig alltför intresserade, varför en större utbildningsinsats tillsammans med polishögskolan planeras._

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Ja, det är skrämmande att läsa om polisens rassism. Men är samtidigt inte förvånad. Piketstyrkan är nog machonars drömyrke…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Simson fniss!!!!!!!!!HAHAH avhållsamhet! Den dagen så får vi väl apmunkar och apnunnor!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

OBS! Det är en histroria. Skämt. Ingen verklighet. Ursäkta att det inte framgick riktigt. 

Gunilla: Eller så flyttar alla in till mig på glasberget! 
Här är en till
**Olles pappa"
I går morse när läraren frågade barnen vad deras pappor arbetade med..
Alla de typiska svaren kom upp, brandman, polis, försäljare, etc.
Läraren märkte att lilla Olle var ovanligttyst och så hon frågade honom om vad hans far gjorde.
"Min pappa är exotisk dansör i en bögbar och tar av alla sina kläder framför andra män. Ibland om erbjudandet är riktigt bra, kan han ska gå ut till gränden med en kille och göra det med honom för pengar. "
Läraren, uppenbarligen skakad av detta uttalande tog lille Olle åt sidan och frågade: Är det verkligen sant det du berättat om din pappa?"
"Nej", sa lille Olle, "Han spelar ishockey för MODO och det var för pinsamt att säga att inför de andra barnen."**
mer från samma källa!
I stadens park har det stått två statyer, i evigheter verkar det som, mitt emot varandra, en manlig och en kvinnlig. En dag kom en trollkarl fram till dem och sa:
- Ni har nu stått här i 200 år, så jag ska vara snäll och förvandla er till levande människor i 30 minuter. Men kom ihåg, det är bara 30 minuter, så spendera dem väl.
Trollkarlen svängde med sitt trollspö och de två statyerna försvann bakom närmast buske, där det hördes fniss, skratt och lite annat med. Efter femton minuter kom de tillbaka alldeles utsjasade och trollkarlen frågade varför de inte gjorde det en gång till eftersom de fortfarande har femton minuter till godo. Då vände sig den manliga statyn mot den kvinnliga och sa:
- Ok, men den här gången håller du duvan, så skiter jag på den!
------------------------------------------------------------------------------------------
En deppad man kommer in på baren och beställer en dubbel whiskey. Bartendern frågar honom vad som hänt, och mannen berättar att han kom hem och fann sin hustru i sängen med hans bästa vän.
- Vad gjorde du då? frågade bartendern.
- Jag sparkade ut henne från huset och bad henne dra dit pepparn växer, svarade mannen.
- Och vad gjorde du med din bästa vän?
- Jag tog ut honom i trädgården och sa 'Stygg hund, sty-y-y-gg hund!
-----------------------------------------
Vad är det för likhet mellan Bingolotto och att r***a?
- Plötsligt sitter man där med tre miljoner i handen.
-----------------------------------
Det var en bonde som skulle lossa spannmål, men det bar sej inte bättre än att det hände en liten olycka. När han låg i sin sjuksäng på lasarettet och sköterskorna kom och tittade i hans journal så hajjade dom till, varefter de gick fram och lyfte på hans täckte, för att betrakta bonden ädlare delar. Bonden sa inget i början, men efter ett par gånger så tröttnade han och stoppade en sköterska som var i färd med att lyfta på täcket. Han frågade henne varför hon skulle titta in under täcket.
Då svarade hon:
- Det står i journalen att 'Lemmen föll ner och krossade foten vid sädestömning'!

Gunilla: Jag fick också den. Skrattade så jag ramlade av stolen. TUR de inte sade Brynäs bara! Skickade den vidare till en anti-MODOit. Hon blev överlycklig över den! 
Jag försökte lägga in pdf-filen på affischen som gjordes här inne angående kondom till katterna men den verkar för stor? Får bara felmeddelanden.