istället för hals krage
finns det ingen som kan sy upp bra bodys tillkatter som måste ha krage på sig av en eller annan anlednig, nu slipper min katt den där eländiga kragen,men om det händer något i framtiden , och hon måste ha denna hemska krage på sig ,jag bävar.hon blev heldeppig dessa 11 dagar hon va tvungen att ha denna på sig. jag prövade en body, men den lyckades hon ta av sig,annars hade det varit perfekt, nu tänker jag på alla andra katter som kanske måste ha på sig dom en längre tid, så det finns ju så många duktiga personer här, finns det ingen som är bra å att sy,jag tror att bodysarna
skulle gå åt som smör….skälv är jag värdelös på att sy , annars hade jag sytt upp ett antal….jag vet att många struntar i att ha krage till sinna katter,,
Bra ide…för själv är jag som du…tummen mitt i hand när det kommer till handarbete 

ja för ska det bli något bra av det så måste det va någon som är duktig, jagskulle köpa en och ha som reserv ifall att,,,
Det förstår jag efter att du skulle efter erat senast äventyr o kamp 
När jag kommitifatt här, så ska jag ta och beställa de där kragaran från Swe vet. HAr ju nästan glömt bort det. MEn nu gör jag så, att jag beställer!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Det här hittade jag fast de har inga priser med…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
så nu fick jag rövva ur vagnen och beställde 10 st! de kommr att kosta för er här inne 68,75 per s tyck plus portot.
Din beställning är mottagen och under behandling.
_
Ordern togs emot:den 10 februari 2009 19:40:03_
10 st. 206101 Hundkrage uppblåsbar x-small 55kr -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
_
Totalt
exkl. moms: 550,00 kr
inkl. moms: 687,50 kr
Fraktfrigräns: (ordervärde exkl. moms): 2.500,00 kr
_
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

jätte bra gunilla, jag var i en djur affär i början av krag eländet och dom hade inget förslag på vad man skulle använda , endå ska det va en bra djuraffär med bra rykte.

#5 Vad söta dom är! Undrar bara hur katterna känner när dom inte kommer åt att slicka nånstans..fast å andra sidan når dom ju inte så mycket med tratten på heller..
jag vet inte heller hur de kan bajsa eller kissa i de. Men det står ju för katter efter kastreringen.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

alexej ,jag kommer ej in på den sidan , va heter hemsidan