Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten-medlemmarna
Läst 515 ggr
Alexej
0

Alla artiklar är borta för tillfälle!

iFokus har just lite problem. Alla artiklar finns bara på första sidan men inte mer i inläggssidan. Problemet finns på alla ifokussajter. Hoppas ifokuskillarna hittar de snart:(

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Simson
0

Jösses! Ja det får vi hoppas!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Lena
0

Artiklarna finns kvar men syns inte i forumet för inläggen. De har således inte försvunnit helt och hållet.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Leffe
0

Trycker man på knappen Artiklar så hittar man dem i menyn till vänster

Alexej
0

Jag skrev ju att artiklarna finns på första sidan. Men när jag fick pm om att tråden: Katter söker hem är borta tyckte jag det var likabra att skriva här om det.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Icna
0

Kna det har något med att mina inlägg är borta också? Alltså under knappen "mina inlägg" där man ska kunna se i vilka trådar man skrivit i finns inte en tråd och jag vet att jag skrivit i flera trådar.

Det enda alla människor har gemensamt är att de är unika...

Alexej
0

Ja, det är tyvärr också en rapporterad bugg.

Det finns en del "småsaker" som är kvar att ändra nu i den nya versionen och tydligen inte alltid så lätt att hitta varför en funktion inte fungerar mer.