OT- Kolla era inkorgar och skickat-korgar!
Har märkt att en del svar på skickade PM inte kommer in i inkorgen och visar nytt meddelande blinkande. Ta för vana nu till en börja med att kolla era skickade-korgar och in-korgar lite då och då så ni inte missar några svar. Det är lätt att undra varför man inte fått svar på sitt PM och så ligger det oannonserat i skickat-korgen. Lite försmädligt.
Hoppas de får ordning på detta snart.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Det värsta är bara att när man har skickat många PM som jag har gjort så börjar jag få svårt att komma ihåg hur många svar där var förra gången jag var inne och tittade. Dom markeras inte som ölästa eller lästa så det är rätt svårt. Jag har sett att jag har missat att svara på en del och jag kan inte hålla reda på det längre. Det tar för lång tid att sitta och gå igenom alla dom skickade Pm:n för att se om jag har fått svar. Jag hoppas att det snart skall ordna sig.
Ja det är väl förhoppningvis övergående.

Tack för att du uppmärksammade mig om detta. Jag har väntat på svar och såg nu att det fanns.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Har fått alla mina Pm i skickat korgen. så här hålls koll.
Bra Kattassen att du gjort en tråd om det.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Samma här. Jag letar mest i den nu ett tag.
Ja PMköret är rörigt numera.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Istället för att svara på det meddelandet ni får så är det bättre att skriva ett nytt för då hamnar det i inkorgen iallafall gör det så hos mig.
#7. Det var ett bra förslag… :)

#7 Här är det tvärtom! Svar på ett gammalt pm hamnar i inkorgen. När jag skrev ett nytt hamnar svaren på det i skickat. 
Allt det jag skickar från start hamnar svaren i skickatkorgen men om någon annan startat ett pm så kommer det in i inkorgen även svaren som jag gör.
//Pia

Vi vänjer väl oss!
Och lär oss var vi ska kolla efter nya pm. 

#10 Så är det här också. De jag skickar ligger i skickat-korgen (förstås) MEN svaren hamnar där också och inte i inkorgen:-/
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Totalförvirrad
men det klarnar förhoppningsvis.
Mycket information om fel finns i den här tråden på support.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ja jag fattar nada. ÄVen mina svar räknas som nya PM i korgen. Icke tycka om…….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ny funktion i inkorgen!
Du klicka bara på krysset till vänster i inkorgslistan för att ta bort ett pm. Först blir krysset röd och sedan lätt att radera bort brevet.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#16. Går det inte att få bort skickatmessen?
Ja, det går likabra med skickat-meddelande.
Sedan finns en ny funktion - bokmärkta pm. Men den funkar inte hos mig än. Men en bra funktion är det iaf!
#18. Nej, det går inte att ta bort skickat för det kommer tillbaka igen hela tiden
Bokmärka PM verkar bra… och även olästa meddelanden för de som är plusmedlemmar, det är bra :)
Det blir säkert snart ordning på det.
Nu måste killarna först hitta våra rymda artiklar:)