Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettertnrskygga-katter
Läst 721 ggr
Radisa
0

Tankar om TNR-metoden.se?

Jag håller på och flyttar TNR-metoden.se till ett nytt webhotell då vi haft mycket problem med det vi använt tidigare och undrar därför om någon har några tankar om sidan. Är det något som borde förbättras. vad saknar ni, har ni några bra länktips som borde finnas på sidan, osv. Den har ju inte uppdaterats på ett tag men jag hoppas vi ska bli bättre på det så fort själva sidan fungerar som den ska igen!

http://tnr-metoden.se.ratata.kontrollpanelen.se/index.php?option=com_frontpage&Itemid=12

Lena
0

Jag har tyckt att sajten varit väldigt bra med en fin översikt om TNR, hur metoden fungerar och vad den går ut på. Dessutom har layouten varit tilltalande. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
0

Jag tycker den är väldigt proggsig, fina färger och bra information. Ser inga fel:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

supermoccine
0

Jag var inne och ögnade igenom lite. Ska försöka bidra med lite konstruktiv kritik:

Om jag inte hade någon aning om vad TNR var överhuvudtaget skulle jag nog känna mig lite förvirrad. Jag saknar med andra ord en tydligt länkad, enkel och kortfattad förklaring till vad TNR står för och innebär.

Designmässigt tycker jag den funkar bra, hyfsat tydligt och clean med snyggt begränsad färgskala. Vad jag skulle önska är en snyggare sidrubrik. Den som ligger nu ser lite ut som när jag i högstadiet, kring -95 sådär, upptäckte vad hur man kunde ändra färgerna och lägga effekter på texten i Word :)

I övrigt, bra jobbat!

Hennum
0

Hittade den här tråden nu. Och kikade på sidan. Vad fin den är! Jättebra. Hur går det för dig och sidan?

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Radisa
0

Nu har jag äntligen haft tid att fixa det sista och sidan är flyttad. Den borde fungera på den rätta adressen imorgon men tills dess så hittar man den HÄR. Kika gärna in och säg vad ni tycker! Och tipsa hemskt gärna om ni hör eller ser nått TNR relaterat nånstans så vi kan lägga in det bland nyhetslänkarna!

Imasy
0

oj vilket jobb du har lagt ner! jättefin sida! :)

anebit
0

Jättefin och upplysande sida….  Hoppas bara att dom som inte vet nåt och behöver upplysas läser…………..

Jag skall försöka sända länken till sidan till så många politiker jag får tag på samt till tidningar……..

http://tnr-metoden.se.ratata.kontrollpanelen.se/index.php?option=com_frontpage&Itemid=12

/anebit

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Engla
0

Puttar upp för denna fina hemsida. Glad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis