Bumbis alla kissars vän
Tack snälla Bumbis för paketet som kom idag jag är helt överväldigad över din genorositet. Att du ville ge Mysan en magisk bädd visste jag men att få flera blev en enorm överraskning och leksaker också.
Direkt när jag packade upp kom Molly och ville provligga en bädd. Hon tyckte den var så skön så hon ville ha lite av den andra också.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Bäst o paxa innan någon annan kommer…
Ohhhh…. vilka fina bäddar… så snäll och generös Bumbis är :) förstår att dina kissar uppskattar bäddarna emjon :)
Ja visst är vår Bumbis go. Här hemma så har det ett stort antal mornar varit så att jag vaknat upp och hittat Thindra liggandes i en av bäddarna istället för hos mig. Hon har aldrig förrut varit intresserad av bäddar innan men denna. Sen ar jag en i en kartong som det brukar ligga en katt i och så har jag en i köket på bordet där de gärna håller till.
//Pia

Vi fick också våra bäddar häromdagen! Superfina! Tack Maria!!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
#0 Vilken mysig bild på Molly, Emjon! Hon verkar inte kunna välja…och Lisa ser ut att sova gott!
Vilka söta missar…
Kanske är sängarna magiska
, gulligt skrivet Emjon, men hemligheten är nog att de är gjorda av fleece.
Det materialet äääälskar alla katter!!!
Bumbis; Thindras favorit är den som du skickade som inte var av fleece.
//Pia
#7 Ooops! Hur ska jag försvara det?? Magiska, hm…….????
Det kanske beror på att jag bara kan sy eller måla om jag har någon någon hemlös katt i tanken, det kanske sätter sin prägel på något obeskrivligt sätt som katterna känner…inte vet jag…
Det är därför jag aldrig syr eller målar på beställning, jag ska känna för det och det ska vara för en god sak annars går det inte.
#8 Japp magiskt. Billy och Tudor däremot älskar fleece men Thindra har alltid haft en förkärlek till annat tyg som mina kläder t.ex och den bädden påminner ju lite om det.
//Pia

Vilka fina bäddar bumbis :D kissarna ser helnöjda ut!
Maria

Åhhhh vilka fina bäddar!! O det måste vara något magiskt över dessa fina kattsängar..på alla bilder jag sett här har man inte ungått att se hur katterna trivs i dom!!
Vad duktig du är Bumbis..jag har tummen mitt i tassen

man ser verkligen på kissarna att de är magiska,, du är så snäll Bumbis, har du gömt kattmynta kanske i dem för att hjälpa magin?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Bumbi är hittekatter.ifokus' egen lilla ängel! 
Tack för allt gott du gör för de som behöver en omtanke! Du är guld värd! Kram på dig!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Ännu några lyckliga kissar med Bumbis-bäddar. De ser så fina ut där de ligger och paxar sina platser. 
Tack för alla snälla ord, kul att före detta hemlösingar uppskattar sina presenter. 
#12, nej, någon kattmynta har jag inte haft så frågan är vad det är som är så mysigt???
Min sambo har tjatat i flera år att jag ska sy en till honom, nu är jag mer inne på att göra en till Kusten eftersom hon sålt sin säng…

Vill gärna vara kisse i en sån fin bädd 
Du är verkligen jätteduktig Bumbis!
Själv har jag inga sådana skickligheter. Fick t o m lämna in tyg för butiken skulle sy vanliga längder åt mig 
Ändå har jag en jättefin symaskin!
Tummen mitt i handen, det är jag det!
Ps: Mina julgardiner hänger fortfarande uppe, snart ringer väl grannarna på och undrar 
ooo bumbis du är så snäll och duktig
undrar om sådna bäddar funkar på människo bebisar som inte sover.. måste skaffa symaskin och se om jag kan sy.. 
härligt att se dessa bilder på glada kissar!!
Så fina bäddarna är. De ser ut att vara populära med! 
Bumbis, vill bar tala om om, att jag såg snarlika till dina bäddar på Eurocash i dag. Visserligen med Disneymotiv, men annars exakt lika. 299 kr är priset. Så ta du rejeält betalt!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alltså, Maria! De där bäddarna måste vara jättesvåra att göra! 

Härliga Bumbis vad du är generös och duktig! 
#22 Vilket härligt kort på Pysen.
Nej, bäddarna är inte svåra att sy, jag gör en på cirka 20 minuter, resultatet kanske blir därav också…jag kan aldrig göra något lugnt och sansat…är en slarvmaja….
Tanken är att jag ska lägga upp en tråd här och sälja bäddar eftersom intresse tycks finnas…intäkterna ska oakvortat gå till något ändamål här på hittekatter, vi får se hur jag lägger upp det.
Just nu är det fleecebrist i affärerna så vi får se när jag får lite material att jobba med.
Just nu är det många kissar som behöer pengar till veterinärvård, tex, Mimmi och Hängöra mfl, så det känns lite akut att får ihop lite slantar.
Jag återkommer. när jag knåpat ihop lite bäddar…..
Men Bumbis vad go och snäll du är som glädjer oss och våra katter med dessa underbara bäddar! Våra katter älskar dessa bäddar och de är alltid fullbelagda. Har aldrig varit med om maken till populära liggplatser.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#22,Pysen har fortfarande inte testat sin kudde? Han verkar svårflörtad…

Maria: Haha. Och jag som sa till Maritha att det förmodligen tar flera timmar att sy en sådan. Jag tror hon fick lite dåligt samvete. 

#28 En guldbricka…det var en ovanlig variant.
Kattter är för roliga. Man köper dyra saker åt dom och så är en kartong eller pappåse roligare.

Bumbis, glöm inte mig när det blir dax för försäljning! 
Ensam - men stark!

Bumbis går hem i alla läger! Det är tydligt! 

#31 Underbart kort emjon!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
#30 lilacbower, jag lovar höra av mig innan 
#31, hi, hi emjon, vilken rolig bild! 
Jag bifogar en bild på en arbetskompis hund Ester, hon har tryckt ner sig en av katternas bädd. Det blev en aning trångt ut så jag sydde en större till henne, men vad tror ni?
Ester fortsätter sova i katternas trånga bädd och katterna sover i Esters jättebädd.
Djur är för roliga….

#34 & 35
Vilka gulliga och söta vovvar!
Lucy ser ut och må jättegott med en sån stor och mysig kudde.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Bumbis, Du är en pärla!
Ensam - men stark!