OT en fråga om insamlingsauktioner
En lite fråga till er nu då som är här inne. det är ju mest ni som är på insamlingsforumet ändå. Jag står ju just nu på admin men har mitt alias kvar om jag behöver gå in som det.
Men om jag vill lägga ut auktioner till förmån för någon förening/katt vad anser ni då att jag gör det under admin aliaset? Eller ska jag göra det som Puma77.
Jag känner mig lite kluven till att använda admin på det och vet inte vad andra tycer om det så jag frågar er.
//Pia
För min del spelar det ingen som helst roll vi vet ju ändå att det är du. Gör det som du själv tycker är enklast.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Enklast är ju med admin aliaset för det är ju automatisk inloggning på men det hänger på er.
//Pia
Jag gillar inte ordet admin, känns så opersonligt. Hellre Puma 77 då vet man vem det är.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ja problemet med admin är att jag inte tror det går att ändra annars hade jag gjort det.
//Pia
Jag håller nog med Alexej

Tycker om ditt namn är admin som admin så håller jag med de andra, känns lite mer personligt med Puma77
Jag fixade med lite ändringar och sen ändra tillbaka inställningar att ändra mitt alias till Puma. Så som admin på forumet heter jag då Puma. Mitt andra med Puma77 kunde jag ju inte göra något åt men men, det ser kanske lite bättre ut nu.
Så då är det ok att i aliaset Puma ha auktioner?
//Pia
Åh tackar Gunilla, solar mig i berömmet här;)
Som signatur ar jag då skrivit admin på denna site så det står någonstans för de som inte vet i alla fall.
Sen ar jag än så länge samma avatar:))
//Pia
Mycket bättre så:)
Vem är det som är ansvarigt för sajten nu? Är det bara du? Finns Åsa kvar?
Kanske dags att ta bort också det med stora och små djur? Iller var det inte heller någon. Sedan blev det visst några spärrade också, kanske dags att börja om?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Nej Åsa finns inte kvar. de lade dit min adress och hon var ju innan admin men det är den jag har nu och har ändrat till Puma. Just nu är det bara jag tror jag om inte Sofia har någon rättigete kvar av den gamla.
Jag kommer säkert slå ihop vissa kateorier som iller med de små djuren t.ex. Tar lite i taget.
Spärrade?
//Pia
Det var väl en som tog kattungar från Kusten-glömt namnet som inte fick skriva där mer.
Men det vet Sophia mer om.
Var och kollade bland inställningarna men det finns ingen som är bannlyst.
//Pia
haha, håller du på och jobbar på sajten? Går int att gå in just nu…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Nej det är inte jag. Det är något med alla eget forum även support sajten. Vet att de skulle gör något men vet inte om det skulle vara något driftstopp. Men så fort jag kommer in på supportsajten så ska jag se vad det är.
Det är inget speciellt med vårat utan det är alla bara så ni vet.
//Pia
Gunilla, dina möss som du vann. Vart vill du att pengarna ska gå om de blir bud på dem?
//Pia
Nu ska sjaten fungera igen.
//Pia