Förvirrad mer än vanligt
Var inne på min Internetbank och skulle fixa pengar till de som önskade hjälp. Men jag missade att spara hem kontonr o bankens namn.
Vem står för bankkontot om ni inte vill skriva det här sp pm.a mej snarast.
Hjälp mej nu!
Märk med "Marias Kastreringar"
Märk med "KO 1442 Mirre"
Förlåt men jag har så mycket att tänka på just nu.
Marias kastreringar tillhör väl KKS
//Pia
Ja det kansek det gör. Men vems katter hjälper jag ?
Hörby ungarna Magda såg jag fick ett bidrag nyss av dej, där kommer det säkert till användning.
#3 Tihi skickar du pengar hejvilt omkring dig utan att veta till vad?
Ja men förstår ibland är man totalt förvirrad, men tur att du är hjälpsam, det är många katter som behöver ekonomiskt stöd.
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Marias kastreringar är den som uppmärksammats här. Heter hon inte mariia89 eller ngt sånt liknande, ska se om jag kan hitta tråden.
//Pia
Här är Marias tråd kanske det kan fräscha upp minnet ;)
//Pia
Näe det gör jag inte.
Har avsatt 500:- som jag fördelar där det behövs.
Magda visste jag.
Men så kopierar man in pg-bgnr o vad man ska märka det med.
Men så glömmer man en del ibland. Men vilket nick har denna Marias kastreringar..
Jenna
Jenna som jag skrev i #6 heter hon mariia89 och hennes tråd kan du se i länken i #7
Ibland så glömmer även jag, speciellt när det är mycket i hividet och sen när allt lugnar ner sig så vet jag inte vet jag inte om jag gjort det eller inte.
//Pia

Det är ju bra att du vill skänka pengar… jag är glad när jag kommer ihåg att betala alla räkningar och hittar alla de siffrorna som behövs till det. ;)
Ja jenna är snäll som har en sån pott och tänker på katterna. det är något om jag också önskar jag hade.
//Pia
Jena det där verkar vara till kusten. och tack Jenna, även du medlem nu hos Kattkedjan!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ibland är det krångligt med alla dessa nummer och konton som man ska hålla kollen på vid betalningar. Det är generöst av dig Jenna att hjälpa till med så mycket pengar. :) Det gör många katter glada!
Hoppas det hela blir som det ska i slutändan!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"