Lejonkungen har fått somna in..
När man läser om hans öde på Kattvärnets hemsida så blir man blir man så ledsen.
Vilken tur att han fick ett bra hem till slut.
[
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Vilken underbar berättelse. Tårarna kryper fram.
Tänk ändå att han fick några fina år tillslut.
Håller med er - en riktig gripande berättelse. Så bra ändå att han fick leva livet som innekatt i hela 8 år efter sitt strapatsrika liv som hemlös.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Nu kommer tårarna. Vila i frid lille vän. 
Snyft tårarna gör att jag inte ser skriva.
Skönt att han fått några fina varma kärleksfulla år.
Sov gott lilla kisse.
Jenna:(

Men vilken hjärtegripande berättelse….det värmer trots allt att veta att kisse fick känna sig älskad in i det sista…sov i ro..fina misse-vännen…
Jaaa så tragiskt!!!!! 
Lejonkungen var en av de katter jag läste om när jag fick höra talas om hemlösa katter och att det faktiskt gick att surfa på nätet.Han var en av dom som inspirerade mig till att ägna mig att hemlösa kissemissar.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Det var gripande att läsa om Lejonkungen. Efter 10 år ute fick han leva som en älskad innekatt i flera år.
man blir så berörd

18,5 år… det var inte dåligt av en gammal slagskämpe. En underbar historia!
Och även om kissen dog i slutet så tycker iaf jag att det var en underbar solskenshistoria för det är många kissar som inte får 8.5 år i soffhörnet med mat och kärlek. Jag sörjer med hans ägare dock som måste vara förstörda efter att ha förlorat sin vän.

En berättelse som berör…så fint att han hade ett gott hem i slutet av sitt liv.
En sån fin beättelse och det var ett långt liv han fick!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....