Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 447 ggr
evangeline
0

MOJJES INSAMLING Senast 27/10!

Pga affärsresor och sjukresor är den enda luckan vi har att åka till Gävle med Mojje och Missan den 28/29 Oktober. Dvs nästa helg.

ALLA NI SOM TÄNKT SÄTTA IN PENGAR FÖR DETTA ÄNDAMÅL BÖR GÖRA DET SNARAST OM VI SKA HINNA FÅ IHOP SUMMAN 3500.

Hela räddningsaktionen hänger på detta så sätt igång och skramla nu, kära vänner och forumister!!!

Evangeline

Faxlin
0

Om vi bara får ihop till eran resa i alla fall så kommer de en bit på väg i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Ja jusst ja, felskrivet i överskriften. Såvida ni inte spolar tillbaka tiden till i juli;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Cammo
0

…nu blev det oktober även i överskriften!

Cammo***

kattlover
0

Jag hoppas att man inte låter bli att skänka pengar för att man "bara" kan skänka t ex 10:-.  Alla bäckar små… för 10:- får man en liter bensin. 

Betr redovisning över skänkta medel så tycker jag egentligen att det ska ske anonymt, dvs bara en uppställning över varje inbetalning och belopp. Alla kanske inte vill skylta med hur lite/mycket de har skänkt.  I stället för namn skulle man kunna skriva den referens inbetalaren har skrivit.   De enda som skulle behöva ha full inblick med namn och allt är ju egentligen Evangeline, Cammo och ÅsaF.  För inte finns det väl en enda människa som tror att personer som lägger ner ett sånt enormt jobb på att rädda katter skulle svärta ner sig genom att försnilla småpengar….  det finns bara inte.

evangeline
0

Nu har jag ju då lagt in en tråd där jag visar vad var och en satt in. Jag vill verkligen poängtera att även 10 kr är ett bidrag som visar att man bryr sig!! Varje krona gör ju att vi kommer närmare målet. Alla har inte samma möjligheter att skänka pengar, men de gör säkert annat för att hjälpa till. 

Alla drar vi vårt strå till stacken för att hjälpa utsatta katter, inte bara våra missar här uppe. Nån ger pengar, nån syr bäddar, nån gör möss osv…..

INGET BIDRAG ÄR FÖR LITET.

Självklart är det så att om nån inte vill att jag sätta ut deras namn så kan de säga det i pm:et till mig så skriver jag bara in summa och inget namn.

Givetvis kommer varenda krona att redovisas på nåt sätt och inget kommer att "försvinna", men som Soulway säger: det är viktigt för framtiden att allt går korrekt till.

Så sätt igång och panta flaskor, det ska jag göra idag!!

kramis från Evangeline

Lena
0

#4 Det ligger mycket i vad du skriver Kattlover. 10 kr är 1 liter bensin och alla bäcker små blir snart en stor å…

Sedan är det en balansgång det där med redovisningen. Svårt dilemma det där…

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"