Snälla städa på auktionsforumet!
Det är bedrövligt ledsamt inne på lilla auktionsforumet. Tanken var ju, att vi skulle ha detta utan någon profit och det funkade ju så bra. Men nu ligger det ju många fina saker där, som ingen orkar titta på, bara för att det är sånt rot! Snälla, förbise det ni som vill ge! Pengarna behövs ju så väl!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Håller med dig… det ser så trist ut där inne, så man drar sig ju för att gå dit :(
Men vilken fin, gullig kisse du gjort.
Jenna

Hej!
Hur gör man om man vill komma dit?
Håller också med om att en städning vore på sin plats Gunilla du får ett PM från mig är också lite nyfiken på dina tärningar.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Så söt kisse Gunilla! Tycker oxå det blivit rörigt där inne, en storstädning hade varit bra.

Tack mymlanbus!
Mvh
JA det är inte bara jag, som har grejer där. Så in och kika i röran. Börjar ju bli dags att tänka på nästa kisse, eftersom den som ligger här går ut den 15:E februari. Jag bjuder på portot och kissen har ju matsäck med sig.
Tycker oxå det är rörligt där, man drar sig för att gå dit..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Ja och vem blir lidande? I mitt fll så är det akutgruppen just nu
Hur gör man för att städa där inne.
Måste man inte vara behörig för det?
Jenna
Men varför tar ni inte kontakt med den ansvarige för sajten?
Är det bara Åsa som kan städa upp där?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Det är väl bara moderatorerna som kan göra det. De är väl ungefär detsamma som värd/medarbetare här antar jag.
Om Åsa driver sajten själv eller har fler till sin hjälp vet jag inte. Kanske behöver hon ha hjälp att hålla efter sajten kanske, om den är orensad? Är Åsa själv med detta att hålla efter auktions sajten så kanske hon inte har tid, man har ju andra åtaganden i vardagen också :)
Vi har ju skrivit där inne, men ingenting händer… jag vet inte alls varför det inte fungerar längre… men trist är det i alla fall :(
Men har någon mailat Åsa? Tänkte att hon kanske inte läser här inne menar jag?
Vet inte… vilken Åsa är det då?

Detta har vi pratat om innan! Om jag kommer ihåg rätt så var det så att hon har glömt sitt lösen dit in!
vad jag fattade sst så var det så att Åsa inte längre kommer in om det har att göra med att hon inte har kvar sitt lösen och loggin längre eller om det var så att det gick ut för att hon aldrig var därinne vet jag inte. Har för mig om att hon försökte kontakta supporten på de forumen men jag vet inte hur det gick.
//Pia
#18. Jaha, men kom vi fram till någon lösning dårå? 
Om ingen kan sköta forumet så ligger ju allt i en röra och då fungerar det ju inte som det ska.
Det är synd för dem som lägger upp auktioner där inne nu, för det är för rörigt för att få någon som helst koll på något.
Ska man kanske satsa på Tradera istället för forumet?
Kostar det att lägga ut auktioner på tradera?
/M
jag ska försöka få ta i ngn support och höra om de kan ge något tips. Men som sagt så fann vi ingen lösning då för ingen kom ju in med behörighet.
//Pia
Kan ni inte annars göra ett nytt forum då? Kanske flera som har tid att moderera det kan hjälpas åt?
Vi får se hur det löser sig nu i alla fall om de kan hjälpa oss. Forumet är ju kanon så kan man bara få befognhet så kan man sakta men säkert städa upp därinne.
//Pia
Jag kanske har en lösning på det. Håll tummarna.
//Pia
*håller tummarna* 

Jag håller tummar och tassar för en lösning!
Ni kan släppa tummarna nu så de får lite syrerikt blod igen;)
Kika in på katter korta auktioner och kolla om ni märker något.
//Pia
Bra… jag fick kramp!
Men Puma… hur kunde du det där?
Kan du trolla?
Ha ha blinkade lite snällt till supportergrabbarna på eget forum blink blink så vips. Ja vad säger man. Nej men ärligt så var det inte så svårt när man väl tog kontakt med dem. Så nu ni.
//Pia
Ahhh…. men du är ju bäst Puma…. jippppppiiiiii
nu blir det städat och fint!
#29. Du måste lära mig det där med blink blink tekniken, det har jag inte hajat ännu :) eller så är jag för gammal 
Ska försöka göra mit bästa. men det kommer ta lite tid. Förhoppningsvis har jag lite tid i helgen med. Men som sagt det ska minska bland auktionerna så de avslutade flyttas. Däremot finns det några som inte är markerade avslutade men som har gått ut. de får ligga ett tag till så ni som vet att ni har gamla auktioner som kanskei nte fått bud eller något, kika in och skriv en plupp i slutet så vet jag att det är godkänt att flytta över dem.
//Pia
*fick skräp i ögat*
Så snällt att du fixar Puma, tack snälla!
Jag har själv om jag är ärlig varit trött på sidan pga av att det inte kunnat fixas. Men idéen är så bra med den så nu ska det förhoppningsvis åter igen bli ordning på det. Långa auktioner klart nu med i stort sett.
Så kom igen nu alla. In och buda, lägg in auktioner ja kom igen nu.
//Pia
Eller förresten ni kanske sover
*fniss* klockan är visst massor. Hm undrar om jag ska jobba imorgon? I så fall ringer de om 4 h:))
//Pia
Ser att du städar som bara den :)
Nu ska jag försöka att sova lite, imorgon ska man vara pigg och allert igen.
Tack igen Puma, du är en pärla!
Natti natti
Gonatt, ska snart gå och lägga mig också nu. En pärla sa du? Jo tack jag känner mig lite trind och go *fniss*
//Pia

Du är bäst Puma
Tack
//Pia
Nu säger jag godnatt. Har städat för fullt så bli inte överraskade när ni vaknar sen och går in och kikar på insamlingsforumet.
//Pia
Men vad fint att auktionsforumet skall fungera igen för det var så bra när det startades och Sofia hade hand om det
. När det sedan hände en tråkig sak där så hoppade Sofia av och då blev det ingen ordning alls.
Man blir lite bortskämd med att ha kunnigt folk omkring sig som fixar med olika saker och meningen är inte att klaga
.
Roligt Puma att du vill ta tag i detta och nu skall jag in och kolla och snart börja bjuda igen på olika saker
.
Ja egentligen ville jag inte ha hand om det på det sättet utan bara höra mig för på support. Är medarbetar på andra såna sajter men när jag ändå pratade med dem så tänkte jag att skit samma det måste ju komma igång.
//Pia
Tack Pia, va du har jobbat inatt…Äntligen ser den fin ut..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Finns viktig information till er som lagt in auktioner inne på forumet nu. Vore tacksam om ni kikade in och kollade upp så fort ni kan så inget blir fel.
//Pia
Tack Puma att du ville ta hand om detta jag känner på mig att det blir bra igen för behövande kissar.
Det är det jag hopas på emjon.
//Pia
Vem är det som är ansvarigt där nu i framtiden?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Just nu är det moi!
och jag har ingen tanke på att dra bara sådär så ni kan vara lugna
//Pia

Hur ser det ut för dig Jenna nu. Tänkte på din syn, ser du vad det står och allt med de nya färgerna?
//Pia
putt
Hehe har inte märkt någon skillnad .
Har inte sett färgerna.
OJ jag var tvungen gå in och titta igen.
Det var jättefint där, du är duktig.
Kram Jenna som tackar för din omtanke.