Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 715 ggr
TroHoppKarlek
0

Slutar mitt medlemskap på ifokus för gott!

Jag är innerligt trött på vissa sajter, dock inte hittekatter. Jag slutar här för att det är så ful inställning hos både sajtvärdar och grundarna här på Ifokusnätverket.

Jag tackar för mig och hoppas att grundarna kan ta sig i kragen och börja ta sitt ansvar för allt som deras fina sajtvärdar utsätter sina nya medlemmar för.

Ha det toppen i framtiden…

Mina varmaste kramar till er här på hittekatter// Linda

essut50
0

Ha de bra Linda. Hoppas vi ses på något annat ställe än här..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Debattia
0

Berätta gärna för sajtvärdarna vad du retar upp dig på så dom har  möjlighet rätta till det om det nu är någonting eller om det är du själv som är på dåligt humör. Kom igen i så fall, det nya året har presis börjat!

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Ankie
0

ja men berätta så att de får chans att göra nåt åt det om det behövs. Viktigt att säga vad man tycker så att det kommer fram till rätt personer. Kritik är bra att få, både positiv och negativ.

brutt
0

Vore jättebra att få veta något mer vad det handlar om.

Imasy
0

Eftersom det är jag som är denna hemska Sajtvärd kan jag bara be er läsa denna tråd om ni orkar, så framgår det klart och tydligt att vissa medlemmar inte vill följa sajtens regler.

Dessutom så klankas det ner på hela iFokus nätverket av en viss medlem. Hittekatter borde isådanfall vara lika illa då även detta är en del av ifokusnätverket.

Tråkigt att även killarna som sliter ihjäl sig ska få veta vilket sk*tjobb de gör.

Lena
0

#0 iFokus kan inte passa alla. Vi får hoppas att du hittar något annat som du gillar bättre. Min inställning är annars att sådana här nätverk blir vad vi själva gör dem till.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[sofia-85]
0

Kanske grundarna och sajtvärdarna tycker att du har fel då… Blir så trött på folk som bara gnäller, tycker de som är sajtvärdar jobbar så hårt för att allt ska bli bra!! Och har man något att säga så tar man upp det med sajtvärden i fråga så onödigt att lägga ut sånt här öppet.

Jaja lycka till i alla fall!

martdat
0

Har plöjt ijenom tråden,, vilket liv om en stoppas anons,, jises,,, orka,,, Förstår faktiskt att imasy tog bort anonsen,  Att flyga i lufften för det är ganska onödigt, man mår bara dåligt själv av det, ingen annan…. Varesig man har rätt elr fel så får man ibland acceptera att allt inte går som man vill, säger saigtvärden ifårn så får man accepera det, elr starta ett eget forum.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

catfoot
0

Ja, nog är det så..Ibland får man inse att man gjort fel, fast man inte tycker så själv..Regler finns överallt i vår värld, inte bara här…Det är bara att bita ihop å komma igen..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

kattassen
0

Eftersom TS har lämnat sitt budskap, Imasy har hänvisat till den tråd där diskussionen uppstått och den uppenbarligen inte gäller hittekatter utan en annan sajt finner jag ingen anledning att fortsätta hålla tråden öppen. Jag låser härmed denna tråd.

/Kattassen - medarbetare

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Inlägget är låst för nya kommentarer