Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutsatta-djur
Läst 581 ggr
martdat
0

uppdrag granskning spanienhundarna

Fortsättning på programmet om hundar, kl 20 00 i ettan,

Avslöjandet om sjuka hundar som importeras till Sverige väckte starka reaktioner. "Uppdrag granskning" återvänder till Spanien med nya uppgifter i bagaget. Även 29/01 i SVT24, 29/01 i SVT1, 31/01 i SVT1 och 02/02 i SVT24.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Ankie
0

åh blir det ikväll

martdat
0

yes, i kväll. skulle kanske vart tydligare,,, Jag ska se i allfall, var lärorikt och hemskt,,, ska bli kul att se om kärringen som avlade dessa "gatuhundar" har nått kul försvar,, För er som inte sett, det handlar om gatuhundar som adopteras från spanien, men det visade sig vara en som avlar medvetet, hadde 200 okastrerade hundar som förökade sig hej villt,, sjuka hundar, fruktansvärt, veterinärintyg ooch vaccinationer var hon själv som skrev i , ingen veteriär, han bara stämpla, var det enda han gjorde oxå,,, utnyttja snälla människor som vill hjälpa,,,,

martdat
0

yes, i kväll. skulle kanske vart tydligare,,, Jag ska se i allfall, var lärorikt och hemskt,,, ska bli kul att se om kärringen som avlade dessa "gatuhundar" har nått kul försvar,, För er som inte sett, det handlar om gatuhundar som adopteras från spanien, men det visade sig vara en som avlar medvetet, hadde 200 okastrerade hundar som förökade sig hej villt,, sjuka hundar, fruktansvärt, veterinärintyg ooch vaccinationer var hon själv som skrev i , ingen veteriär, han bara stämpla, var det enda han gjorde oxå,,, utnyttja snälla människor som vill hjälpa,,,,

martdat
0

martdat
0

yes, i kväll. skulle kanske vart tydligare,,, Jag ska se i allfall, var lärorikt och hemskt,,, ska bli kul att se om kärringen som avlade dessa "gatuhundar" har nått kul försvar,, För er som inte sett, det handlar om gatuhundar som adopteras från spanien, men det visade sig vara en som avlar medvetet, hadde 200 okastrerade hundar som förökade sig hej villt,, sjuka hundar, fruktansvärt, veterinärintyg ooch vaccinationer var hon själv som skrev i , ingen veteriär, han bara stämpla, var det enda han gjorde oxå,,, utnyttja snälla människor som vill hjälpa,,,, Skrikandes

martdat
0

yes, i kväll. skulle kanske vart tydligare,,, Jag ska se i allfall, var lärorikt och hemskt,,, ska bli kul att se om kärringen som avlade dessa "gatuhundar" har nått kul försvar,, För er som inte sett, det handlar om gatuhundar som adopteras från spanien, men det visade sig vara en som avlar medvetet, hadde 200 okastrerade hundar som förökade sig hej villt,, sjuka hundar, fruktansvärt, veterinärintyg ooch vaccinationer var hon själv som skrev i , ingen veteriär, han bara stämpla, var det enda han gjorde oxå,,, utnyttja snälla människor som vill hjälpa,,,, Skrikandes

mymlanbus
0

Oj, så många lika inlägg

Måste kolla fortsättningen på det här

Hawknestgrove
0

Då ska jag tittta. Helt klart. Får ändå sätta mig och sticka kanelbullar. De som det är nytt bud på, är inte ens påbörjade.Lugn Majvi, dina är klara och väntar på att skickas!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

martdat
0

hm, ja när jag försökte posta så stod det SERVER ERROR!!! skumt… ja det var inte mycket att se, det var bara ett litet inslag i slutet och då hadde jag somnat för länge sen,,,

Debattia
0

Hemskt ! Stackars hundar!

Debattia

Den skygga kattens hemsida!