YES äntligen någon som reagerar för katterna
Jag har länge hållt på med en koloni kan inte gå in på för mycket. Men denna mannen har inte skött katterna bra. Det vi skulle anta vara en djurpågare. Men alla tycker ju inte som vi. I alla fall kan som sagt inte gå in på ett speciellt fall men ni som vet vad jag håller på med hoppas jag vet. Jag tog i alla fall katter som jag antog inte var passande för honom. Hans grannar kontaktade mig. De hade ingen mat inget vatten. Lådan fanns inte i syne och ja ni kan tänka er resten de fick inte ens gå in. Massa kattsyskon som gör barn med varandra. Det funkar inte. Jag tog dom därifrån i alla fall. Och fick en anmälan emot mig men efter tjat och gnäll så var de på katternas sida. Denna gången. Känns som en evig lycka: äntligen kan de älskade djuren få någon på sin sida 

Grattis Sofia! Det finns rättvisa!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
det finns det men tyvärr ligger den långt under men ja fortsätta kämpa för mina älskade katter! Jag behövde bara ett positivt svar och det har ju kommit :)
Grattis!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

Underbart Sofia! Grattis!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Trägen vinner vet du väl :)
Grattis Sofia! 
Vad bra att det ordnade sig och att du fick rätten på din sida. :) Bra jobbat vännen!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

skönt, jobbigt att bli anmäld och rättssäkerhetn är ju inget man ska ta för givet tyvärr,,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Åh, grattis Sofia
. Trägen vinner och droppen urholkar stenen. I detta forum finns mycket styrka det har man sett många gånger.
Så skönt! Det måste vara jättejobbigt att kämpa på två fronter, dels för djuren och dels mot dom som inte håller med! Tur att du orkar för katternas skull.
Skönt att rättvisan segrade
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Så skönt, grattis!