Missy Matboll är hemma!
Hon försvann ju i börgan på dec, nu i dag ringde en som tatt in henne, han hadde sett blocketanonsen, I Torsdags så hadde hon travat in på Stattshotellet, in i köket har jag för mig , han som tog hem henne jobbar tydligen där, jag har bara andra hands infå, men jag var så glad så jag grät när husse ringde och sa att det verkligen är hon, så nu är hon hemma, hon hadde gått iväg en bra bit, Han som tog in henne verkar va en riktig kattvänn, han hadde badat henne för hon var jättesmutsig och vart på djursjukhuset för koll och avmnaskning,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Grattis till dig och Matboll och husse, vilka underbara nyheter! HURRA!! Vilken bra människa hon hade turen att träffa på!
Åh så gulligt! Då får du kastrera henne i flygande fläng då! Jippi
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#2 Ska ta upp den frågan med husse ijen, han tror inte att hon kan rymma jen, för de har ingen balkong längre men se det litar jag inte på, har erbjudit mig innan att lägga ut för kastrering tills han har pengar , får se vad han gör. Hon verkade inte gravid nu men det vet man ju inte säkert,
oh en solsken historia! vad skön att en kattvän tog ín henne och du skulle ju passat på o sakt till om att du vet om flera katter som söker hem ;) Hoppas att hon inte är dräcktig, och att hon holler sig hemma nu.
Hälsa hussen att tror det gör man i kyrkan. OCh det är bättre att hon blir kastrerad NU. Innan hon eventuellt är för långt gången.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Glad över att hon är hemma igen. Men klart husse ska kastrera + id-märka sin rymmling. Det kan hända igen, Fortare än man kan tro.
Jenna

En sån underbar nyhet att Matboll är inne och hemma igen.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Men vilken underbar nyhet såhär innan man går till kojs:-) Grattis till återföreningen, förstår om du är mer än lycklig nu!
Vilken lycka att Missy Matboll är hemma igen.

*asg* vilket härligt namn Missy Matboll
Var väl därför hon tog sig till stadshotellet. Lite ala carte har ju aldrig skadat någon *s*
Skönt att hon e hemma nu i allafall
//evamojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

#10 nä hon är en bortskämd kisse, husse är kock,,,,,inte fel att äta middag där inte,,,, så hon kände sig kankse hemma bland all fläskfile`,,,, Ja jag är glad, även om hon inte är min så har hon ju ändå bott hoss mig och ligger mig varmt om hjärtat. Eva var överlycklig hon med i går, plockade bort alla nätanonser i går, nu får jag ta bort lappar i morn när jag blitt barnledig och rimnga tanten som sätter ut mat i dag , glömde det i går, attans,,,