Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten-medlemmarna
Läst 824 ggr
Lena
0

Två nya medarbetare på Hittekatter

Idag har vi fått två nya Medarbetare här på Hittekatter. Det är Sidentass som bor i Småland och Soulway som bor  utanför Sala. Båda har i många år engagerat sig privat i Hittekatters situation och hjälpt flera katter till ett bättre liv.

Välkomna Soulway & Sidentass!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Tackar o bockar Lena! känner mej hedrad av att få det förtroendet, mitt hjärta finns, och har länge funnits, hos de missar som är utsatta, som har det svårt, som inte har tak över huvudet…och min önskan är att vi alla ska kunna bidraga till att på sikt kunna vara en liten hjälp på vägen för någon..för några..kanske för fler missar i nöd…

~Sidentass~

Engla
0

Vad skoj!! Jätteroligt med fler starka krafter!Skrattande

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Soulway
0

Tack Lena.

Jag kunde inte hålla mig utan har redan kört igång! Hoppas du inte blir besviken på mig!;-)!

Morgan10
0

*suck*

Ska försöka hinna med min presentationsida närmaste veckan, förlåt Lena!

Bara så glad att vi ikväll via katfälla fick in en katt som för några veckor sedan smet men nu satt i fällan kl 19.37.

Ska försöka koma ihåg min presentationssida, Lena, kan du annars tjata på mig!

Mvh
Morgan/KKS

Faxlin
0

Vad skojigt. Välkommen hit säger jag med ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Cammo
0

Välkomna!

Custom Smiley 

Välkomna jamar vi från Norr!

Cammo och Pelle**tjänstgörande sekreterare

Lena
0

#1 Det är jag helt säker på att du kommer att bli Sidentass - en hjälp för många kissar! Nu som i framtiden!

#3 Jättebra skrivet Soulway! Klart jag inte blir besviken - det är ju toppenbra med aktiva kollegor.

#4 Ha inte dåligt samvete Morgan! Skriv när du har tid, ork och lust. Så bra att ni fått in kissen som smet i fällan! :)

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Tack Lena!:-)

vanessa
0

Välkomna! Hoppas ni blir lite aktivare än mig. Fast snart, då kommer jag att fullkomligt vräka artiklar över er alla.

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Pelusa
0

Vill oxo tjoa välkomna som redaktörer, Sidentass och SoulwayCool

/Pelusa

Lena
0

#9 Vanessa det är verkligen inget att klaga på din aktivitet! Du skriver så mycket bra inlägg här i Hittekatter. Vi lär oss hela tiden av Djurhjälpens erfarenheter. :) Skrattande

//Lena

Sidentass
0

Tack Vanessa, Beleva, Åsa, Lena o alla…ser med stor gläjde fram emot att tillsammans med er verka för en så viktig sak, hittisarna!

Sidentass

evangeline
0

Välkomna till gänget!!

Fler hälsningar från norr, denna gång Evangeline och katthögen

Svansakuten
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis till sajtens nya stjärnor, Siden med de mjuka goa tassarna och Soul med solen som aldrig dalar! Ni behövs här, vänner! Lycka till!

SvansenGlad

Sidentass
0

Tack Svansen!

Vilken fin blomma! Är det din egen som du fångat med kameran?

~Sidentass~

Svansakuten
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Siden,

Det stämmer. Jag har en rosodling på gång. Enligt min menig är rosens färger som bäst precis innan den börjar vissna… Oj, det här blev poetiskt! Den rosa roden hade en gul nyans, och den oranga rosen en likadan…

Svansen

Jenna-Gun
0

Välkommna

**Sidentass + **Soulway

Kram Jenna

Mettan
0

FlörtVälkomna Sidentass och Soulway!

Kul att ses här också. Hoppas att vi kan jobba ihop lika bra här som på Huskatten.

Mettan

catfoot
0

GladVa, härligt med två stycken till Medarbetare med hjärtat på rätta stället..Kram på er nya å även till er som är, å gör ett toppenjobb, här i hittekatter ifokus…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Sidentass
0

Tack vänner! Så roligt att ha er med här också..tillsammans blir vi starkare,,,o kan bolla ideer för att hjälpa missar som behöver stöd!