Tradera för Hörby ungarna!
Jag håller på och rotar fram lite grejjer som jag lägger ut på tradera för att få ihop till kastrering, vaccinering och id märkning & övrig vet-vård av katterna jag räddade från avlivning..
det kommer att komma ut lite blandade saker så fort jag hinner under dagen!
Jättebra! Men försök få bilder! Det säljer! SPelar ingen roll om bilderna är dålig, men det är bilderna som säljer!
På Cdskivorna kan du tom ladda ner bilder från nätet.
Underbara google bildsök brukar vara toppen att använda.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#1 tack för tipset.. ladda ner bilder från nätet får jag göra då.. för enda kameran som finns är sambons mobil och han har ju den på jobbet hela dagarna.. men fler grejjer ska in på tradera iallfall.. det är bara lite fullt upp härhemma ;)
Ja för där hittar du bilder på omslagen.
Putt för Hörby-ungarna!
#4 tack så mkt, nu har jag fixat till mina auktioner.
#5 tack för putten :)
Men du han inte få in bild på HArd rock va?
#7 nej :) tyvärr inte
har inte hunnit lägga ut fler saker heller.. men imorgon ska jag ner i källaren och kolla i lådor som vi inte packat upp efter flytten än ;) där finns säker mer grejjer att sälja
nä men där hAR du bud i alla fall.
yes :) jag såg det.. jättebra tycker jag och kisarna 
ok har lagt in ett par cds till..men jag hoppas jag hinner lägga in lite andra grejjer under kvällen.. men herr bebis har varit ovanligt ledsen idag :*(

putt.
ett nytt tips för er, som säljer på Tradera. Kolla in DHL som frakt! Många gånger billigare än posten, då Tradera tydligen har specialavtal med posten. De håller dessutom med emballage.