Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1450 ggr
[sofia-85]
0

Ang auktionssajten

Det är många som mailar mig om auktionssajten.. Vet någon hur det går med allt?

kram Sofia

Alexej
0

Kanske Gunilla kan skriva hur auktionsajten fungera?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

JAg????? HAr ikke pejling. JAg vet att jag kan i alla fall logga in där, men att sidan inte uppdateras, det är väldigt synd……..Då förfaller den och folk tappar intresse.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Mari
0

Precis, har vart in och kollat jag med och det verkar inte vara någon som uppdaterar och tar bort gamla annonser osv.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

mymlanbus
0

Men vem är det som sköter den då? Någon som vet?

Hawknestgrove
0

Nä och jag har ju alltid min lilla stickade månadskisse där coh det är ju många, som lägger upp där.Tråkigt…..Gråter

Hawknestgrove
0

Dum fråga…. KAn man inte inlemma auktionerna på ditt forum?

[sofia-85]
0

Menar du mig nu Gunilla?

Blev lite rörigt här…

Åsa har ansvaret för sidan… ja är inte admin längre då jag avsade mig det då. Sådet är bara Åsa som ska ha hand om det vad jag vet.

Hawknestgrove
0

JApp sofia. Om inte auktonsforumet funkar som det ska så tappar man ju besökare. Då vore det ju bättre att du hade ett på din sida.

majvi
0

Åsa skrev väl för ett tag sen att hon inte kunde komma åt att administrera längre.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Hawknestgrove
0

JA hur som helst, så är det ju jättetråkigt att en sån liten fin grej inte funkar som det ska.

[sofia-85]
0

Jag kanske kan ha det på mitt forum… men har ju bara asters igång nu. Beror ju lite på vad folk tycker… vill ju inte förstöra något för Åsa

Hawknestgrove
0

Ja vi får avvakta då. Jag och alla andra vill ju att de saker vi lägger där, ska generera bra pengar till det vi vill.

mymlanbus
0

Varför kan man inte administrera? Något som är fel eller?

[sofia-85]
0

Ingen aning… men ja tror det är så att om den som är admin aldrig är inloggad så kan de nog stänga an den personen men är inte säker..

Hawknestgrove
0

Ja du bör ju veta lite, för du har ju Asters på samma ställe, va?

mymlanbus
0

Vilket skit!

Nu ser det faktiskt rätt "illa" ut därinne med massa auktioner som borde flyttas/tas bort.

Hawknestgrove
0

Ja det är ju inget kul alls, sajten ser ju död ut. Inte bra för dem som lägger ut auktioner för de vill ju väl, de flesta….

mymlanbus
0

Så sant som du skriver Gunilla! Det ser illa ut och det ger ett trist intryck! Frågan är vad man kan göra åt det?

Jag har med en del grejer att lägga ut där, men jag är så himla okunnig när det gäller sånt där Skäms så jag drar mig för det.

Hawknestgrove
0

Me du är ju inne och har ju bjudit på mitt? Härma mig då! Eller så kan du lägga ut antingen på Tradera eller Budera.

mymlanbus
0

Ja… men så blir det säkert fel och strul och ibland (ofta) kommer jag inte ens in på sajten… varför förstår jag inte… men det står att inte sidan kan hittas… suck!

Hawknestgrove
0

Hm… jag går alltid in via här. Bland länkar

mymlanbus
0

Okej… men det kanske är för att jag har en egen länk bland favoriterna då?

Hawknestgrove
0

kanske. Jag kommer alltid in om jag går in via HIttis i allafall

mymlanbus
0

ska testa det då :)

[sofia-85]
0

Har förstått att det inte ser bra ut… Det kommer ju bara fyllas på med..

Alexej
0

Jag tycker tradera är alltid bra.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Oh ja Tradera och även Budera, om du ska köpa. det är väldigt bra priser där. Men det lilla forumet vi har , jag vet tex att sätter jag ut mina kissar där, då går de inte för så mycket pengar. JAg har fått in 200 kr hela tiden, förutom den sista, då la jag till för att även Sofia skulle få lika mycket som alla andra. Tradera är bra p g a mängden. Men ser man till, att jag sitter två hela kvällar med tre bullar, så är det inte mycket. Tänker inte i timlön, utan på att jag hela tiden ligger nästan back och oft har sålt skinnet innan björnen är skjuten. TEx tärningarna som det redan är bud på, är inte ens påbörjade. MEn dem tar jag i kväll och i morgon.

mymlanbus
0

Mmm, då kanske tradera faktiskt är bättre då? Eller budera… måste kolla in det där.

Hawknestgrove
0

Fördelen med denna lill auktionssajt är ju att den ska vara självgående. Alltså inga avgifter. Budera betalar man inet på heller, om man inte får bud.

MEn mnimikravet är ju, att den inte ser slarvig och död ut

[sofia-85]
0

Jo det är ju det… Tråkigt att det blir så här.. Tycker det hade varit roligt om "vi" kunde ha en sida..