Tack till Katthemmet Hoppet!
Tänkte tacka katthemmet Hoppet för deras tålamod med Eulalia. Det tog lång tid att hitta ett hem för henne.
Vi får inte glömma att det finns många katthem i landet som hade avlivat Eulalia för länge sedan. Katthem som inte gillar skygga katter-för de mår bäst som avlivade katter… eller praktiserar 3-månadsregeln.
Jag önskar er all framgång och många förmedlade katter!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jag säger också ett STORT lycka till! Fler katthem som kämpar för de skygga katterna behövs!
Emma kattkommando Syd
Tack Hoppet, ni är värda en massor av rosor………
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Ja det är säkert inte lätt om man är ovan vid skygga katter och tiden går och man desssutom märker att katten inte mår bra… Stort tack till Hoppet för tålamodet med Eulalia!
Tack från mig med! Ni är jättebra!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ja jag tycker att bara det att de har gett Eulalia en chans att få vänta på att få ett hem. Hon måste ju ha varit där nån månad. Ja jag tycker att detta är toppen. De ska ha all heder och i och med detta så får ni väldigt bra reklam för erat rykte oxå. 
Ni ska ta åt er och det ordentligt ni på Hoppet för att ni lät denna skygga katt få leva. 
Hoppet har gjort det jättebra som visade att dom brydde sig även om en skyggis. Har läst på deras hemsida och där står också mycket om skyggisar.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Jättebra gjort att ge denna flickan en chans!
Tänk om fler katthem kunde förstå vikten av detta arbete, det skulle ge dom så mycket positiv reklam!!
å rosor, för deras tålamod med denna kattdam…Ni har gjort ett toppenjobb..