F.d hemlösa kompisar söker permanent hem!

men så vacker han är
speciellt med det vita teckningen på näsan

Ja han är vacker. I mitt arbete med ofta halvt förvildade och mycket skygga hemlösa katter så är det sällan jag stöter på katter som har så otrligt god "karma" som han har. Det är svårt att beskriva. Han utstrålar en sorts energi av tacksamhet…
Kan i och för sig skyggare katter också göra men…
Åh där är dom ju. Vilka underbara katter.
Tack för att du tog in dom..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Så fina dom är :-)

Uppdaterat: Missekissarna söker fortfarande egna hem. Tyvärr är honan ganska sjuk för tilfället,,,
Får se hur det går…
Killen är det däremot full fart på!! Hur go som helst men ska inte bo med andra hankatter då han är väldigt dominant och har tagit över huste här hemma. Han vill dock flytta med en kompis, antingen med honan på bild eller med en hona i samma ålder som är en skyggis jag har hemma, Hon är en smärt, grå tigrerad tjej med lite beigaktigt ansikte. Söt och tuff men tycker inte om människor just nu…
Vet ni någon så hör av er!

Putt för dessa fina vänner!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#8 nä men vad tråkigt, vad har hon för fel då?

Hon har en bäckenförskjutning pga någon yttre händelse ex påkörning, men antingen är det så att hon överbelastat frambenen pga av detta för hon har jätteont i dessa leder. Eller så är det något annat…prover visar ingenting men hon har jätteont, vill inte stå upp alls nästan, bara ligger, kortisonbehandling ger inget resultat. Kanske ska byta till smärtstillande men hon kan heller inte leva på smärtstillande. Är rädd för hur mycket hon klarar av innan lever och njurar börjar säga sitt. Hon är väldigt liten..väger inte ens 3 kilo.
Jobbigt att se henne ha så ont……
Åh…. så ledsamt….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vad fina dom är…. tråkigt o jobbigt för tjejen att ha så jobbigt… men jag vet att hon har en bra tillfällig matte i dej… Apelsin o Satsumas hälsar till kissarna… dom har blivit riktiga gostroll…. de ska vaccineras i morron….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/