Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 721 ggr
[sofia-85]
0

Godkänd i kattkursen

Nu e jag godkänd i kattkursen!! Äntligen…

Ville bara berätta det. PawPeds heter den nog tror ja… fick diplom man kan ha på hemsidan :)

Puma77
0

Va kul, grattis.

//Pia

Hawknestgrove
0

Grattis!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Imasy
0

Å grattis! :)

[sofia-85]
0

Tack :)

snickan
0

Grattis säger jag också

Alexej
0

Spännande. Kundskaper blir ju krav när man vill starta ett eget katthem. Jag har ju också anmält mig men inte fått något svar.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

Grattis, Kattis!!

Bra jobbat:-)

[sofia-85]
0

Alltså tyvärr måste ja säga att ja nog inte hade gått om den… Det handlade mest om raskatter och ja har inget intresse av det. Skulle hellre vilja lära mig anmält om katten oavsett ras eller färg osv. Det var väldigt synd. Kursen kändes mer för uppfödare..

tuska
0

Jag har själv gått den kursen å tyckte att den var riktad mer till alla som tänker skaffa katt eller den som redan har en katt. 

Visst va det lite färgbestämmelser på katter med i kursen samt vilken hane man ska välja till sin honkatt.   Det tycker jag är bra kunskaper så man inte tar grannens katt för att det är bekvämast.  Det va ju också en del sjukdomslära med som man har nytta av.

Kurs nr. 2 innehåller mera genetik och är mera riktade till uppfödare.

[sofia-85]
0

Hälsoprogram och utställningar… Jag är noll intresserad av sånt så kanske därför ja tänker på det mer. Grupparbetena varje vecka tyckte ja var lite jobbigt med.. Ibland var det svårt att få det fungera.

Ja vill lära mig mer om beteende och sjukdomar och såndat man har nytta för när man tar hand om hemlösa.

mymlanbus
0

#10. En kurs med beteenden och sjukdomar skulle jag med vilja gå, det skulle vara perfekt. Jag tänker suga i mig all information från Sthlms katthem i feb när jag åker dit :)

Kul att gå kattkurs, men det är ju ännu roligare om det är sånt som man är intresserad av som kommer upp.

/Malin

[sofia-85]
0

Alltså ja förstår ju att för dom som är uppfödare är det perfekt då lär man sig massor. Men hemlösa och raskatter det e ju lite skillnad på vad man behöver kunna :)

Bumbis
0

Grattis Sofia! Glad