Sivan & Bengan mina akutkatter
Måste berätta om mina galna akut kattungar Sivan & Bengan 
När dom först kom till mig så var dom strax över 4 månader och gick inte att hantera utan handskar. Men efter mycket fräs från dom och terapi från Mojje, Busan och mig själv så är dom nu världens keligaste katter. Men också världens busigaste. Jag har aldrig varit med om något liknade *s*. Inte en lugn stund, ja förutom när dom sover förstås. Annars e det full fart. Min lägenhet kommer aldrig att bli sig själv igen. Mina blommor har dött för dom grävde i dom. Och mina gardinlängder blir längre för var dag som går. Mina tunna kablar som tex mobil laddare, hörlurar är historia. Så det är verkligen fullt ös. Men dom är också otroligt snälla och keliga. För att inte tala om vackra. Bengan är väldigt lång och smidig i kroppen lite som en panter och har världens lenaste päls. Och Sivan är hälften så stor som Bengan och så otroligt näpen en riktig liten dam. Med väldigt vackra färger och hon älskar att ligga i mitt knä och mysa p kvällarna. Nu väntar om bara på att få ett eget hem.
// eva, mojje, busan, bengan och sivan
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Och så Sivan
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Men oh så söta gryn.
Nospussar till er
Jenna
Ja dom är väldigt söta och tur e väl de med tanke p allt j-kelskap dom ställer till med. Och dom ser helt klart till att Mojje och Busan för springa runt lite också *s*
Vilka söta små kisser….
Du jag tror nästan du har fått in Troja å Tudors syskon…Inget är sig likt längre, allt som en gång var grönt..jaja, suck..Att ha en duk på bordet, nnänä, den ska ligga under soffan som liggunderlag..Ja, faktiskt så har jag haft jättemånga kattungar i mitt liv, men dessa tar priset…Men för den delen så älskar jag dom inte mindre, men jag trätar mer på dom, som om det skull hjälpa..Pussa på nosarna till Sivan å Bengan från oss
#4 ja det låter som om du har deras syskon *s*
Och dom är smarta också. Om dom ser att man gör en sak en gång så har dom sedan lärt sig det tex att öppna kylskåpsdörren *L*. Jag kom ut i köket en morgon och då stod kylskåpsdörren på vid gavel. Fanns leverpastej därinne men den hade dom ratat och istället tryckt i sig nästan ett helt isbergs huvud!! Och jag kan säga att det är ingen hit som kattmat, så fort dom gjorde en hastig rörelse eller jag lyfte upp dom så fes dom så man höll på att storkna *s*
Vilka snyggingar! Härligt att höra om deras framgångar! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Tänk att det går så mycket lättare att skratta åt upptågen när fröna gör bus hos någon annan
Våra små änglar här är också de busigaste kattungar vi någonsin haft. Det tog ett tag innan vi förstod varför våra termometrar bara visade streck de små änglarna hade bitit av kabeln.
Precis som hos er så är kissarna otroligt snälla och gulliga så det förlåter allt.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Ja, för att inte snacka om alla papperlappar men saknar å man tillslut lyckas hitta en bit av den..Hmmm, undrar om det andra ligger i nåns mage, allt åker ner, å ja visst dom snappar upp det mesta, som dom inte ska lära sig..Typ öppna sopskåp å sånt, det är inte kul att möta…Då kan man gå i molikyler, men så är dom så där underbart oskyldiga..jaja så tar man reda på eländet, å hoppas det var sista gången…
Är detta ett typiskt beteende för vildfödda kattungar, att vara extremt fulla av upptåg…För mina andra har inte ens varit i närheten av dessa huliganers busighet …Vad tror ni??
#8 Nej jag tror inte det är just för att dom e vildfödda då jag haft ett flertal sådana tidigare och dom har varit betydligt lugnare än dom här 2 galningarna *s*
Vad bra att Stockholms katthem jobbar ihop med katthemmet Örebro.
Alltid kul att se hur katter njuter av sitt liv.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Vilka vackra små bustroll, och så härligt att höra att dom gjort framsteg! Minns allt tider då man hade kattungekullar i huset…du milde..det såg ut som ett slagfält varje dag;-)
Ja riktiga charmtroll 
I julas så knaprade dom i sig en halv limpa kavring. Sedan sprutlackerade dom kattlådan i 2 dagar. Så sött 

…trots allt…