Ingen som läst kvp idag?
Jag läste precis artikeln på nätet om Tiger och de andra katterna. Stackars katter
Hoppas bara att det hela beror på tragiska omständigheter och att det inte är någon som medvetet förgiftat dem.
Men var det inte något liknande här i Malmö för typ ett halvår sen?

Jag läste också artikeln, det var väldigt otäckt. Förgiftningar händer nog tyvärr både här och där då det finns många illasinnade och sjuka människor som vill göra katter illa. Råttgift är ju en annan sak men lika illa om katten får i sig det.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Var det inte i Simrishamn som katter förgiftats tidigare?
Otäckt är det i alla fall.
//Pia
#2 Jag har också läst om katter som skulle ha förgiftats i Malmö. Tydligen obducerades ingen av katterna och sedan konstaterades det att det fanns kattpest i Malmö.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Det brukar tyvärr förekomma förgiftningar av katter lite då och då. Någon katthatare som tar tag i problemen på egen hand. Inte alls trevligt.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Usch Samtidigt som jag undrar varför han inte åkte till vet direkt med katten för att få klarhet……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Otroligt sorgligt för katterna och deras ägare.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
…putt?…