OT: Kan man gå in här ?
Fick så oerhört fina svar på mitt inlägg "kört på katt".
Då jag alltid varit bygdens "kattmamma" så älskar jag
förstås att skriva om dom. Och ni verkar så trevliga,
men det står ju "inlägg på hittekatter", Mina är visserligen det så jag har kanske en liten chans
att få vara med :).
Men om man ska hålla sig till rätt inlägg, finns det då
något annat där ni är inne och kattpratar ?
Idag är det väldigt kallt här i mellan-Sverige, 11 grader. Undrar hur det är är Norrland ?
Med vänliga hälsningar Anette

Det är - 20 i Bergslagen. Katterna går inte ut! Jag vil inte heller gå ut.
I skrivande stund är det
-30* här i Jämtland,
Så inte går man ut frivilligt vare sej vi eller katterna
Jenna som huttrar

Och här i Skåne, precis vid Öresund är det -6,5 just nu. Och jag MÅSTE gå ut. Tur jag har min tjocka jacka, som verkligen är varm och go. Dessutom blir det paints under långbyxorna. Vi skåningar måste lära oss att ta ordentligt på oss n är det blir kallt. Hoppas bara att det inte blåser, som det rukar göra här. Katterna ligger i fönstren och på den ena klätterställningen och tittar ut. De är ju laldrig ute, men gillar att spana i fönstren, välta blomkrukor m m i den stilen.
Mettan
Piteå, Öjebyn -16,8. *Piiip*
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Alla kattälskare är välkomna att skriva här på Hittekatter iFokus. Vi har olika underrubriker i vårt forum. Om man vill prata lite allmänt om katter kan man t.ex. göra det under rubriken 14. Kattprat i allmänhet. Även om vår huvudinriktning handlar om hittekatter är det inte förbjudet att prata om allmänna kattfrågor. Sedan har vi en rubrik för OT frågor 23. OT Utanför ämnet där man kan skriva om lite vad som helst.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Hej Lena ! Tack för hjälpen ! Visste inte riktigt var jag ska gå
in för allmänt prat/Anette

#6 tar ett tag att lära sig alla funktioner och ur allt funkat här, men det får ta lite tid, gör ingenting, alla är vi nybörgare från börgan!!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.