Håll tummarna för Brumma
Brumma är en katt i föreningen Samvetet som nu har blivit tingad och provbor i det nya hemmet.Det har blivit så fel för Brumma vid flera tillfällen och hon har fått flytta alldeles för mycket . Håll nu tummarna för att detta var sista flytten.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Håller självklart tummarna för Brumma!
Mina två katter hade kommit tillbaka till katthemmet två gånger innan dom kom till mig. Tycker sååå synd om katter som har otur och måste flytta runt, dom blir så otrygga och livrädda för att bli flyttade igen.
Tror det är därför dörrklockan och främlingar är det läskigaste mina vet… rädda att behöva flytta igen…
ja jag håller tummarna jag med
Håller tummarna och tassarna här hemma.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Håller också tummar hårt för att Brumma hittar till eget hem snart
Här håller vi tummar och tassar hårt för lilla Brumma och att hon nu äntligen kommit hem och får den bästa julen någonsin.
Håller med att det är ledsamt när kissarna har otur och får flytta många gånger innan det blir rätt.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Håller hårt i både tummar och tassar!!!
JAg med förstås!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Håller hårt i tummarna för att allt ska gå bra nu, så att liten kisse slipper att flytta runt mer..