Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkattsjukdomarkattens-beteende
Läst 826 ggr
Sidentass
0

Josefin betydligt bättre:-)

Ser att flera har undrat över vår Josefin sen hon låg inne med dropp på sjukhuset..så därför är det med stor glädje jag öppnar en "frisktråd" - Alla prover som togs på vår gamla tjej var bra, och hon blev betydligt piggare efter dom här dagarna med dropp..:-)

Josefin har valt att bo i vårat sovrum nu efter alla turbulenser..på dagarna ligger hon inne i husses garderob, hon visar tydligt att hon vill vara ifred från andra katter..nu har vi gjort så att vi stänger dörren på nätterna så att hon i lugn o ro kan komma upp till oss i sängen, vilket hon tycker så mycket om,. Vi är så oerhört lättade över att ha henne hemma igen och att hon längre inte visar tecken på illamående..samidigt som jag också är medveten om att man får vara extra uppmärksam på att hon åter igen inte tröttnar på att äta eller dricka..Jag inbillar mej att risken för återfall hos henne är större om hon blir störd av de yngre "busigare" katterna.

Tack för alla tum- och tasshållningar och tankar på vår fina tjej!

emjon
0

Det känns som en stor lättnad och jag blev riktigt orolig ett tagGlad

Härligt att Josefin är piggare och hemma hos familjen igen. Passar på att önska er en riktigt god jul med mycket kattmys.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

catfoot
0

Å vad glad jag blir av att läsa denna tråd..Josefin har funnits i mina tankar..Skönt att hon är hemma å alla prover var bra…Puss på nosen från Catfootsgänget..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

essut50
0

Vad skönt att höra att hon mår bra, har varit så orolig för henne.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

anebit
0

Jag har varit så orolig och är så lättad att hon är hemma och mår så bra.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Alexej
0

Ja, det var skönt att läsa!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Simson
0

Skönt att hon återhämtat sig! Ja lite lugn och ro är hon värd efter allt hon varit med om. Ha en riktigt skön jul nu Josefin!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Hawknestgrove
0

Ja detsamma från mig med OCh tack för julkortet, Simson!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Josefin är fortfarande till freds med att vara inne i vårt sovrum..idag har hon ägnat sig åt att ligga under elementet och njuta av värmen därifrån..hon älskar också att ligga på husses mage när han vilar!

Tycker att hon ätit lite dåligt..så jag har matat henne med favoriten - rökt kalkon..

Jenna-Gun
0

Skönt att Josefin har kommit sej i gen.

Ja man får mata lite extra när man ser att aptiten är lite dålig gör ens gamlingar. Har en gamling här oxå som får gotta sej i makrill och annat som han gillar bäst.

Jenna

Sidentass
0

#9 Ja..precis..sen tror jag att dom vill "krusas" lite extra, våra gamlingar, det är som att dom vill känna sig lite extra omhuldade med ålderns rätt!