Dröm om kastrering & reklam för Hittekatter iFokus
Till och med i drömmen predikar jag om kastrering.
Drömde att jag gick in på ett café och där satt en karl med en katt som attackerade mig. Hoppade upp högt på min högra sida och fräste, fick hålla ut armen för att freda mig.
Då sa jag till gubben. Kastrera din katt! Vet du om att han gör varenda hona han träffar med ungar? Värst är att han gör alla hemlösa honor med ungar som i sin tur blir hemlösa och far illa.
Sen vände jag mig även mot tjejen bakom disken och sa. Vet ni att det finns över 100.000 katter som är hemlösa i hela Sverige?
Det visste inte jag heller innan jag började på Hittekatter iFokus.
Snacka om att man är hjärntvättad och har dessa stackars katter i huvudet Dag som Natt……………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
ha ha ja snacka om att ha huvudet fullt med katter.
//Pia

jag drömmde med om katter i natt, hemlösa ,sjuka, en röd långhårig kille var dödligt sjuk och låg på sidan och ryckte , fy fabian,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Haha, vad underbart roligt!
Jag ska inte skratta alltför mycket, för en natt väckte jag högljutt min sambo för att jag i drömmen trodde att hans arm var en katt som han låg på. Sambon berättade nästa dag att jag hade varit osedvanligt upprörd och sagt till på skarpen flera gånger att han omedelbart skulle släppa den stackars katten som oförklarligt satt klistrad vid hans kropp… Jag hade visst också känt på den varma armen och konstaterat att katten levde fortfarande 
Så visst blir man färgad av sitt ideella arbete alltid…