djur jul minnen
djur jul minnen
har ni några roliga jul minnenn av era katter . när jag var liten så hade vi kulor igranen som jick i tusen bitar om dom trilla ner , och vår katt tusse älskade att få ner dom på golvet…..

Ett år smet min undelat vid juletid, vi letade och letade, vi hittade honom i granen där han satt och speglade sig i en julkula och väldigt nöjd med livet.
Det enda alla människor har gemensamt är att de är unika...
Iza och iris välte våran julgran förra året… vet inte om vi tyckte det va så kul men det tyckte då dom :)
HAha, Bind fast granen i taket!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ja vät gran var något Thindra gillade att göra hennes första jul. Likaså att låta matte jag julkulor över hea lägenheten.
Första juen så hjälpte hon mig att packa ihop den med och då fick hon tillåtelse att klättra i granen.
//Pia

hehe jag kommer ihåg när jag bara hade puma o jag vågade skaffa en julgran, hela julen var den så grann men en dag innan jag beslutat mig för att kasta ut den så fick Puma ett dampryck o välte hela granen.. första o enda gången jag haft gran för när jag skaffade Zorro som e ännu vildare så vågar jag inte ha julgran mer
Jag har faktiskt inga riktiga kattbus från mina stora pantrar, dom är så exemplariska å så himla snälla i detta med att riva ner å klättra över allt…
Misstänker däremot att denna jul får jag igen alla dessa fina år utan missöden med granar..Två Huliganer härjar i vårt hus, två som sitter mer i taket än på golvet, ja, jag tror inte att granen överlever denna jul…