Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1214 ggr
[sofia-85]
0

Hej på er ja e ny här :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla kattälskare..

Jag blev räddad igår från att antagligen frysa ihjäl. Jag har en skadad tass alldeles för smal säger dom och full med mask. tovor i hela pälsen men annars mår jag bra :) Ja älskar kel och mys. Vill bara bli älskad av någon som inte slänger ut mig och skiter i mig. min nya foster matte säger att man inte får göra så. Ja e världens sötaste kisse katt i alla fall… Håller ni inte med ;)

Nospussar ifrån Lisa

[sofia-85]
0

Vill tillägga att dom ja försökte bo hos gav mig hundmat på balkongen ibland…

Alexej
0

Hej Lisa:)

Lycka till, du får säkert snart världens bästa hem.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

[sofia-85]
0

tacl Alexej :) Vi hoppas det. Måste säga grattis på namnsdagen Alexis har namnsdag idag :) Ganska lika i alla fall :)

Puma77
0

Så söt lilla Lisa är då.

Nospussar o buffar tillbaka.

//Pia

Hawknestgrove
0

Åh så söt.. ÄR det den lilla, som hade ett litet sår på tassen?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[sofia-85]
0

Nej detta är en annan….  Klon hade växt in i trampdynan på denna. Såg jätte skumt ut och hon måste ha super ont.

Dena andra tog vi till veterinären en snabbis för att kika… de kunde inte heller hitta något speciellt så de trodde kanske hon skadad sig när de lek eller skärt sig någonstans

Denna kommentar har tagits bort.
gulliver
0

Åh, vilken puttenuttig och söt liten tös Kyss. Grymma och okunniga människor finns det tydligen gott om.

Marga
0

Fina lilla Lisa, hoppas du hittar ett riktigt hem snart…där du får mumsig kattmat… och mycket kärlek!

brutt
0

Det är skrämmande att år 2008 finns det fortfarande människor i sverige som tror att man kan ge hundmat till katter utan att de tar skada av det. Jag har personligen hört en person säga"Jag ger dem hundmat ibland för det är mera kraft i den".Den personen förklarade jag noga för hur fel det var och varför. Egentligen skulle faran med detta behöva skrivas om och om igen i tidningar och  på affischer placerade lite överallt.Stackars liten katt hemlös och få hundmat då och då på en balkong.Tur att dufinns för henne nu.

snickan
0

Åh vilken söt liten kisse, hoppas att du får eget hem snart, så bedjande ögon hon har lilla Lisa

destiny
0

Världens sötaste lilla katt Kyss

Bumbis
0

Vilken urgullig liten plutt du är Lisa!!!

Vilken tur att du hamnat i rätta händer, jag misstänker att du går under Sofias beskydd??

[sofia-85]
0

Japp lilla Lisa bor här :) Om det va det du mena Bumbis :)

snickan
0

Du måste vara lycklig som får ha så fin kisse

siberlina
0

va fin hon  är   . hur kan man   slänga ut en så    gullig  katt  , ingen  borde    bli  ut slängd

Bumbis
0

#14 Det var så jag menade, att lilla Lisa har förmånen att få bo hos Sofia med familj!! Flört

Vilken söt liten plutta…Kyss

Kusten
0

En sån bedårande Lisa.. Var det henne du åkte och hämtade när vi pratades vid?

Åh vill så gärna åka upp till dig och träffa Lisa och alla dina andra skyddslingar. Innan jul kanske.. Skrattande

[sofia-85]
0

Japp Kusten det var hon :) Du får gärna komma bara att slå en pling…

Juizy_j
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi vill ge lilla Lisa ett nytt hem!

Här finns trygghet och värme.

En liten bengalhona som vill ha sällskap och en schäferblandning som
vill pussa om lilla Lisa.

Hör av dig om Lisa fortfarande behöver ett hem och om ålder, psyke m.m.

Med vänlig hälsning
Josefin

[sofia-85]
0

Åhh men va roligt… Ja pm:ar dig stringles

Ankie
0

Hur har det blivit här, har lilla Lisa fått ett nytt hem?

[sofia-85]
0

Vi har pm:at varandra en gång. Tyvärr bodde hon ganska långt borta men vi får se vad det blir :)