Kattens Dag på Sofo r' Pets
Har helt glömt bort att berätta om vad jag och Mojje gjorde på Kattens Dag. Så här kommer det.
Jag och Mojje var ju på Sofo r' Pets förra lördagen då det var Kattens Dag. Vi var där som representanter för Stockholms Katthem. Och det var riktigt kul att vara där. Det kom in många som hade adopterat katter av oss eller hade vänner som gjort det och dom berättade hur det hade gått för katterna sedan dess. Väldigt kul att få höra om alla dessa lyckliga slut.
Sedan så sålde vi självklart vår kalender och reflexer, nyckelband och annat smått. Gick riktigt bra *L*
Och Mojje charmade allt och alla som vanligt *s* han vart kelad och gullad med större delen av dag och det var nog tack vara hans schyssta försäljnings teknik som gjorde att vi sålde så bra, han låg nämligen utspilld på bordet där vi hade våra prylar *s*

Sedan så hjälpte Mojje ett par som skulle köpa ett par glasögon till sin tax. Dom var osäkra på vilken storlek dom skulle ha så Mojje ställde snällt upp som provkisse *s*

Och efter en bra Kattens dag så gick jag och Mojje hem, mycket nöjda och mycket trötta. Vi stannade till på hemvägen vid vår favoritkrog Lilla Saigon på Bjurholmsgatan och tog en take away, det hade vi förtjänat.
Om ni vill köpa en julklapp till ert husdjur eller kanske en av våra kalendrar så kan jag rekommendera Sofo r' Pets. Kunnig och trevlig personal och dom har även veterinär som är där flera ggr i månaden.
PS! Du kan även gå in på Stockholms Katthem's hemsida och beställa vår kalender
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Vad kul att ni två hade det trevligt på Kattens dag. Jätte fin bild på Mojje.
Kan säga att Stockholsm katthems kalender är verkligen snygg..Har gett bort en till min vän i Flen som blev mycket glad.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

#0 Glasögonormar har jag hört talas om men…..
Kul bild!
Härlig Mojje som ligger så coolt där bland alla prylar. Levande reklam är ju poppis!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
*s* tack ja han var kung för en dag när vi var där och ju mer kel han fick desto mer ville han ha.
#1Tack för att du köpt kalendern. Kul att du gillar den. Jag har själv köpt 3 st att ge bort i julklapp *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.