Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 412 ggr
majvi
0

OT det blev visst lite fel

Jag var till Granngården och köpte 20 kg solrösfrö idag. Det var i och försig det första felet då den naturligtvis var billigare i nästa affär. Jag kollade noga att det inte var några hål i säcken och tog ut den till bilen.

Utanför bilen gick några gråsparvar?pilfinkar? och pickade på marken där det såg ut att mest vara grus på asfalten. Det regnade också.

Jag stack hål i säcken och tog fram lite frön och fåglarna flög iväg en bit förstås. Kom då pippifåglarna sa jag åt dom.Kiss.kiss.kiss….

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Puma77
0

Nja det var fåglar du ropade på inte katter *fniss* Tror det gick av bara vananFlört

//Pia

Gronstedt
0

Jaja, häromdagen klappade jag stora starka hästen på halsen och sade DUKTIG KISSE! Kontrollera att hjärnan är ansluten innan munnen aktiveras, eller hur det var …

Hawknestgrove
0

Miljöskadade? Näääääää inte alls…….. Typiskt det där med priser också. Sånt råkar jag alltid ut för jag med!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Puma77
0

Ha ha #2 lite skillnad på storlek också *fniss*

//Pia

majvi
0

Det var tur att ingen annan var på parkeringen då jag först jollrade lite med pippifåglarna och sen lockade på en katt som inte fanns.

Stormarknaden som hade billigare fågelfrö hade förresten fågelläten i sina högtalare. Om nu inte högtalarna har gått sönder av för mycket spelad julmusik och det var några fåglar som hade flugit in där och satt och sjöng någonstans. Det var i allafall underbart att höra lite fågelkvitter istället för julmusiken.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Alexej
0

Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus