två katter är försvunna!
Hej! Min pojkvän flyttade till mig från borås, han hade inte möjlighet att ta med sig katterna så hans mamma fick ta dom. Det sorgliga är att dessa underbara katter sprang bort och nu har dom varit borta i säkert ett år. Katterna försvann i viskafors. Den ena katten liten och är svart med en liten vit fläck på halsen. Den har också en liten "broskbit" längst ut på svanstippen. Den andra katten är sköldpaddsfärgad och lite större. Båda är honor. Tror någon att ni har sett dessa katter kontakta mig! Katterna är även kastrerade.
Ojojoj… Då antar jag, att ni redan gjort allt annat, dvs kontaktat polis, Djurehem i närheten, satt upp lappar och lagt in annonser. Var de märkta? Bilder är bra ochhittelön.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
I Viskafors bodde väl ordförande av DV Borås? Har ni kontaktat honom?
Alltid bra att ha bilder av katten. Sätt upp en massa lappar rund om där och skickar bilderna också till andra katthem. Vet att under tiden DV Borås inte hade tillstånd kom det katter till andra katthem, Skara, Jönköping osv. Du hittar deras mailadresser om du googlar lite.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
DV i Borås har katterna bara 12 dagar. Hittar de inte hem åt dom, avlivas de. Många avlivas direkt. Om han kunnat omplacera katten, får ingen veta var, han håller det hemligt.
Har du bilder på katterna?