Stockholms Katthems kalender Har ni köpt den...
Hej allihopa!
Jag har varit borta ett tag men det ska bli ändring på det nu.
Jag hoppas att ni har varit inne på vår hemsida å Stockholms Katthem och köpt våran jättefina kalender. Jag är själv med i kalendergruppen och är mycket stolt över den. Så om ni inte har gjort det ännu, gör det nu
Katterna behöver dig 
Uppdaterad 20081202
Har ett par frågor. Undrar om ni har köpt vår kalender och i sånt fall vad tyckte ni om den.
//Evamojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Har beställt och de har kommit, jättefina!!!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Visst är dom *L*
Och det är så kul att så många beställer igen och igen. Det hjälper katterna på katthemmet otroligt mycket.
Och tack för att du köpt oxå *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Har ett par frågor. Undrar om ni har köpt vår kalender och i sånt fall vad tyckte ni om den.
//Evamojje
PS…Mojje & jag var på Sofo r' Pets på kattens dag och Mojje var en kalas bra försäljare ;-)
Vi köpte kalendern när vi besökte Bromma Zoomarknad nu i helgen och vi hälsade också på en underbart gosig kisse som var med.
Kalendern är jättefin och man blir alldeles tårögd när man läser om de olika öden katterna bär med sig. Det känns så bra när man kan ge lite stöd till kissarna.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Jag tycker kalendern är jätte snygg, har läst om alla katterna som finns med man blir så ledsen när man läser om deras öden…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Jag har självklart beställt och fått ett ex av kalendern och tycker den är fin. Framför allt gillar jag språket. De olika kattödena är verkligen rörande och bra skrivna. Man får en klump i halsen, det kan inte hjälpas!
/Pelusa
Japp, köpte en på förra Café Katt. Superfin. Funderar på att köpa fler som julklappar.

Ja Marga, vi har ju julbasar och Öppet Hus på söndag 7/12
kl 13-17!!!!! Då är det bara att köpa några till 
Pussa dina killar!!!

Jag beställde tre stycken. Ska ge bort dem i juklapp. De är superfina!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Beställt och fått hem jag med…den är bara så fin!!
Tack för all feedback. Den behövs så vi vet vad som kan förbättras eller förändras till nästa år. Och stort tack för att ni stöder katterna 
Kul att du var på öppet hus. Själv så jobbade jag så jag var inte där. Men det var väldigt lyckat 

, lägger in en liten bildhälsning från Santino som trivs på elementet i köket..