Tillfällig hem erbjudes för kattungar mm.
Hejsan! Jag kan ev ställa upp som tillfälligt hem för kattungar eller andra djur ungar som behöver stödmatas. osv. ungar som har mist sin mamma och är för unga för att flytta och sånt. Kan jag ge tillfälligt hem tillsvidare år.
Att jag endast kan ta emot ungar är pga jag har äldre katter (3 st katter finns här) som har svårt för att ta in äldre katter i flocken. Och jag vill inte ha osämja i flocken genom att ta in äldre katter. Men ungar funkar.
Jag har kunskap med att stödmata kattungar mm. Då jag har gjort det tidigare. Mamma har vart kattuppfödare. Har även stödmatat lite andra djur. Vi har haft lite olika djur uppfödningar. Och min pappa är även zoolog. Så jag har kunskap och erfarenhet om de flesta djuren. Annars läser jag mer än gärna på mig mera. Och lär mig.
Jag bor i en lgh på 2 rok ca 67 kvm. + en innätad balkong.
Och eftersom jag har katter och andra djur så vill jag inte få in ohyra eller andra smita så de ska vara veterinärundersökt innan och friska ifrån smitor och ohyra. Har själv inte råd att lägga ekonomi för veterinärvård just nu för andra djur än mina egna. Men jag kan erbjuda ett varmt och kärleksfullt hem tills nytt hem har hittats, även tak över huvudet och mat. Och andra katter och djur att busa och jäklas med.
Jag bor i Bollnäs som ligger i Hälsingland/Gävleborgslän. Jag har inget körkort så transport får lösas på något sätt. Men jag kan ta mig till grannstaden Söderhamn som ligger vid E4an.
Jag kan som sagt erbjuda ett tillfälligt hem till djurungar som behöver hjälp.
mvh Annie

Verkligen toppen att du finns för behövande småttingar!!

Du borde höra av dig till något lokalt katthem - de brukar vara mer än överlyckliga över stödhem för sina kissar och andra små!
maila gärna ut till alla@kks.nu att du kan hjälpa till med det:)

http://www.sundsvallsdjurhem.se/
http://hem.passagen.se/hudiksvallskattsamarit/hittekatter.htm
Här har du de närmaste katthemmen till Bollnäs .
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Japp. ska göra det. Det finns djurskydd här i stan som man känner lite folk i.
Har nu svarat på den =)
Såg att jag hade glömt att lägga upp min e-mail adress och kontaktuppgifter…
Min e-mail & MSN är: Anniiie86a@hotmail.com
Tyvärr så har jag tel fobi. Alltså svårt med att prata i mobil. Men jag kan smsa. (men vill inte lägga upp mitt nummer så hära öppet ändå)
Sitter annars ändå rätt så ofta vid datorn (kanske för ofta). Så ni kan få svar snabbt. Så det är bara att höra av sig om det är nå akutfall eller något.
Antingen skriva hrä i tråden, pma mig, adda mig på msn eller mejla mig för kontakt. Och sedan smsa om det behövs =)
Jag har nu mejlat kks =)
puttar ^^
puttar upp =)
Vad bra att du finns för djuren :)

putt!

putt

putta
puttar upp denna =) Finns plats för ungar allafall =)
putt =)

putteliputt
putt