Låst! AKUTHEM sökes för 2Värmdökatter!
Börjar en ny tråd för Majja och hennes pappa och bror.
Majja har fått ett permanent hem, transport är ordnad och även akuthem är ordnat för henne.
MEn hennes bror och far är fortfarande utan både akuthem, transport och permanenthem. Snälla, snälla, kan någon i Stockholm ställa upp för dessa två pojkar? Att de ska gå kvar och frysa och svälta ihjäl är inte humant!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
En eloge till alla som hjälpt och hjälper Maja Gräddnos, ingen nämnd och ingen glömd. Puttar upp för bror och pappa!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
om alla tre ska till gtb så kan de väl åka samtidigt?
blir det jag som åker så är det inget poroblem med tre korgar, finns ju vagnar att ställa korgarna på.
två på en vagn å en i handen, lätt som en plätt ju.
# 2 Du va mej en härlig människa, inget va omöjligt där inte
Endast Maja skall till Göteborg. Vi saknar helt hem till brodern och pappakatt. För att kunna fånga in dem i morgon och därmed rädda dem måste vi fram akuthem under kvällen. Infångandet skall ske i morgon. Katterna saknar mat ute i kylan och är alldeles uthungrade. Enligt uppgift från en av dem som varit där tidigare i veckan klarar sig inte katterna länge till.
Skall de räddas måste de in nu.
Puttar upp!
Varför inte fånga in katterna och lämna dom till polisen, det är det bästa om det inte finns någon jourhem..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

#6 Lite orolig att polisen tar den "lätta" utvägen bara
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Det kan vara en farlig väg. Efter vad jag hört avlivar man i vissa polisdistrikt efter få dagar om inget hem kunnat ordnas.

Äntligen har jag fått klartecken från akutgruppen som har fått fram ett akuthem till alla tre katterna. Vi fångar in dem snarast!

#9 JIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPIIIEEEE!!!! Du är fantastisk som grejat detta! 
Lycka till med infångandet, hoppas missarna också vill komma in!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Bra jobbat! :)
Underbart Elena!!!!!!!! Tack akutgruppen!!!!!
Nu måste vi alla här på forumet hålla tummarna i morgon så att Maja, brodern och pappakatt i morgon vid denna tid är inne i värmen

Härligt Elena och toppen akutgruppen att ni kunnat ordna akuthem.
Nu väntar vi med spänning på uppdatering i morgonkväll att alla tre är inne.
En sån underbar vändning detta ärende tagit.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Bra jobbat allihopa! Jag låser tråden så att alla kan fortsätta under:
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus