Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 650 ggr
[LucyInTheSky]
0

"HEMMA" Bosse, var är du?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min eller ja mina föräldras katt.. Bosse har smittit från deras lägenhet, har letat vid vårt gamla hus men inge Bo. Jag undrar vart han kan vara.. Dom har bott i lägenheten 1 månad nu så han måste ju veta att han bor där. Han har snart varit borta en dag, det är ju inte mycket men jag blir orolig. Han brukar inte vara ute länge då han var ute. Han har varit innekatt 1 månad nu.

Behövde få skriva av mig min oro.. Han är ID-märkt så.. Men det får inte hända honom nåt!! Han är min Poo, min lilla bosse bofink..

Marga
0

Håller tummarna för att Bosse snart är hemma igen!

Bumbis
0

Putt för Bosse!

[LucyInTheSky]
0

usch, han har inte dykt upp än.. Jag gillar inte att han ska vara där ute i kylan och mörkret själv. Värst är att inte vara där hos mor och far och vänta och leta.. Men jag ska dit i morgon så fort jag vaknar och leta efter honom om han nu inte kommit hem. Han måste ha kommit hem..

*ont i magen av oro*

tuska
0

Jag tror ni hittar honom.  håller tummarna att han kommer tillrätta.

[LucyInTheSky]
0

Hoppas det.. Det har som sagt bara gått en dag.. jag borde inte vara så nojjig..

Fagddu
0

Tråkigt med en rymling. Hoppas Bosse dyker upp.

tuska
0

Jag vet hur nervig man blir , när en katt är på rymmen. Sist hittade jag en misse under husvagnen den hadde smitit för att jag glömt stängt kattgården, där satt katten rädd som attan för friheten.

Jag tror eran katt sitter å trycker stilla i närheten av bostaden, eller är han van kanske att vara ute där, då kan han ha traskat iväg en bit.

Ankie
0

jo då jag förstår om du är orolig det blir man om de inte dyker upp som de brukar

hoppas nu att han dyker upp

[LucyInTheSky]
0

Han har varit ute katt förut i huset.. dom flyttade till lägenhet för 1 månad sen. Så ute livet är inte främmande, bara ny miljö och det är ganska nära till huset så han kan gå hem dit om han bara vill.. Men då måste han korsa stora vägen =(

Men jag hoppas på det bästa.

tuska
0

Är det någon som bor i huset nu där katten bott tidigare , så kan väl de hålla utkik efter Bosse.  Det är inte sällan som katter går flera km till sin gammla bostad, det finns det många berättelser om.

Hoppas ni hittar honom idag

[LucyInTheSky]
0

Han är hemma!! XD Kom tidigt tidigt i morse.. Pappa ringde mig och berättade det förut, ska bort och pussa massa på honom. Han har alla gånger varit borta vid huset.. Men dom har flyttat in där nu och dom har en stor hund så han bestämde sig nog för att gå hem till lägenheten igen. för han kom själv.

Så nu kan jag andas lugnt igen.

kattassen
0

Å vad härligt! Skönt att han hittade tillbaka på egen hand.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

tuska
0

Duktig kisse, tala om att stora vägen är jättefalig och han bör veta att han bor i lägenhet nu. Glad

Hoppas ni nätar in en balkong åt Bosse till våren och att han finner sej att få frisk luft på det viset i fortsättningen.

anebit
0

Underbart!   skriver  "Hemma"  i  #0

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna