Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 418 ggr
majvi
0

Djurhjälpens julbasar 7 /12

Det funkar inte för mig att kopiera över, men ni får gå in och titta själva istället.

www.djurhjalpen.nu

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Simson
0

Ååå den hade jag velat vara med på!! Ni som alltid har så härliga saker! Lycka till! Hoppas verkligen att det kommer många och hälsar på! Skall tipsa min väninna som köpte hela bilen full på en av Era loppisar. Ja jag var också med och shoppade. Mest fikade. Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

majvi
0

Jag är inte med i djurhjälpen, men surfade in på deras hemsida. jag såg att det var intagningsstopp efter att de och akutgruppen tagit hand om många katter från ett vanvårdshem på Värmdö.Hoppas att det kommer många som vill tinga en katt och att det kommer in  mycket pengar.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Nikita-
0

Majvi, tack för att du uppmärksammat julbasaren.
Hem till allla värmdökatter behövs verkligen…

Alla är välkomna att julmysa på katthemmmet tillsamamns med alla katterna!

Glad

emjon
0

Djurhjälpens julbasar är alltid så trevlig så då kommer vi dit och gör av med pengar samt minglar bland alla trevliga människor. Det är också så roligt att hälsa på alla ljuvliga kissar som man önskar skall få ett eget hem. 

När vi själva hittat så ljuvliga kissar där är det roligt att prata med folk som visar intresse för någon katt.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Pelusa
0

Tyvärr kör det som vanligt ihop sig med katthemmens julbasarer. Både Stockholms katthem och Djurhjälpen prickar än en gång exakt samma söndag för sina juljippon.

Men vi kommer ett helt gäng i släptåg till Djurhjälpens basar i år. Det ryktas nämligen ute på stan att ni inte bara får in en hel del fina saker och lottervivinster men att även era lussebullar kommer sponsrade från ett mycket välkänt vaxholmstillhåll i år :)

/PelusaCool

Nikita-
0

Pelusa…jag tror ryktena är sanna!!Flört

Nikita-
0

Om det är någon i Sthlms trakten som kan/vill hjälpa till att sätta upp lappar om julbasaren så skicka ett meddelande med er mail så skickar jag att skriva ut och sätta upp.

Tacksam för er hjälp!

Oskyldig