Ot Varför krånglar denna sida sig så ofta?
Den senaste veckan men framförallt de senaste dagarna har denna sida börjat på att låsa sig titt som tätt när jag är härinne och skriver. Det är irriterande när man sitter och försöker formulera sig och då låser den sig, då är det bara att stänga ner allt och börja om från början.
Jag tycker att den krånglar mycket, varför gör den det? Är det någon som vet?
HAr också märkt att den låser sig de senaste dagarna. MEn jag tycker det flyter bättre med FF….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Oj, det problemet har inte jag haft. Hmm, mysko…
#1 vaddå FF? Det fattar jag inte….
FF tror jag kan vara FireFox ;)
JApp…… Förderar att använda det. Går myckt lättare
vad är det då?
Vanilgtsvis använder folk internet explorer som webbläsare men man kan installera firefox istället och jag själv tycker det är bättre än explorer.
//Pia
JA och man kan ha båda. Det har jag. Men det är inte ofta jag anväder IE.
Jag har också FF och Explorer men FF fungerar mycket bättre och snabbare fast jag gillar mer utseende på Explorer. Men det är nog vanesak.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Men Alexej, hur kan man INTE gilla alla katterna man kan ha på FF!
nu har jag fixat firefox, ska vi se om det blir bättre. Snabbare ivajefall tycler jag redan att jag märker

Jag kör FireFox och tycker det fungerar utan anmärkningar. Har inte märkt av några låsningar.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Gunilla, hur lägger man in katterna?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

så, installerat ff och hur hittar jag katterna?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
vaddå för katter?

det ska ju gå att ha i stället för knappar ,,, elr nått,,,, jag är kass på datorer…
Hittade katterna: Här
nu har jag katter på min sida fina fina

nu har jag med kissar!! hihi
HAha, alla har kissar snart på sin webbläsare! Tack alexej nu ska vi snabba upp!
Här finns en statistik hur mycket snabbare FF3 är jämförd med Explorer.
Och här finns ännu mer tips för att göra den snabbare och bättre.
Men Explorer kunde jag gå på toan innan en sidan blev laddad men nu är jag jättenöjd, än så länge.
Vad som stör mig, det går inte att kopiera in länkadresser som det gick med Explorer.
Alexej….. kör med kortkommandona!