Humlor,troll, katter och kålmask
Så sött. Så du har fått dina humlor nu
//Pia
Det ska vara en tusenfoting, men jag tycker nog att den liknar en tjock präktig kålmask.Maja bryr sig inte hon gillar den vad det än är.Hon är 6-7 år och är född och uppvuxen i en kattkoloni.Hon tycker om att leka, nuförtiden kan hon även tänka sig att leka med matte.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

#3 Härligt när man får se en katt leka loss! Det tyder på att det finns trygghet och trivsel och att hon kan slappna av utan att behöva vara på sin vakt hela tiden som uteliggare. Mysiga "husdjur" du har förutom katten;-)
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Ja, humlorna har kommit.
Det märks väl att denna tråd är en reklam för kattleksaker och att kolonikatter leker och trivs inne. Det är inte bara reklam för KKS-leksaker, på första bilden finns det med en av leksakerna som Essut har gjort också.
Här är en bild på Ariel som tycker att man kan gynna både KKS och Örebro katthem.Bara matte låter bli att ta hem katter där hon bor är hon nöjd.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

Vilka fina bilde!
Gör mej påmind om att jag ska fortsätta virka..passar ju alldeles utmärkt nu när vinterkylan är här..men jag får hålla mej till dom enklare sakerna att virka..är inte så duktig som många av er andra här.
#0 Vad kul att Ariel gillar min leksak…
Jag fick torkat kattmynta av "Isatis" här på forumet som jag har testat att ha i leksakerna. Tänk att Pontus lekte med "bollen" så att den var genomblöt.
Så nu vet jag att "bollarna" av pälsgarn är populärt även här hemma.
#6 Du är säkert duktig på att virka, jag har svårt med virkningen så jag stickar istället.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Ja Tudor fick en leksak som essut gjort, den ligger i hans bädd och är alldeles genomslickad så det ser ut som om den stickats av mohairgarn och pälsgarn. ;)
//Pia
#7 Dina leksaker är väldigt bra som vippor också. Jag knyter ett elastiskt snöre runt leksaken och en pinne i andra änden och vips kommer det en katt som vill leka.Det är jättebra när man har skygga katter, de vågar sig närmare och när de är upptagna med annat får jag klappa dom också. Tv-kvällar här innebär för det mesta vippkvällar.
#8 Jag köpte visst fel skylt, mina katter ändrar inredningen emellanåt, de diskar vissa tallrikar och de leker med mig. De vaktar veden så ingen obehörig kommer och tar den. Jag borde givetvis ha en skylt där det står här bor bussiga katter istället för busiga.