Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten-medlemmarna
Läst 368 ggr
Lena
0

Funktionsstörning - inläggen hamnar i fel ordning!

Just nu har vi funktionsstörningar inom iFokus nätverket. Ett intensivt arbete pågår för att komma tillrätta med problemen.

Det som händer just nu är att inläggen hamnar i fel ordning. Det sist skrivna inlägget hamnar överst och får #1. Lite missvisande med andra ord. Man hoppas komma tillrätta med detta inom snar framtid.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Cammo
0

Ja, vi har märkt att det är lite uppåner bland inläggen!!Ledsen

En annan sak som är påtaglig, är att meddelande som man skriver ibland försvinner ut i cyberspace(vi som är vana vid MSN-grupperna känner igen fenomenet!!!)

Så mitt råd just nu, är att markera ditt inlägg Ctrl A och sedan KOPIERA ditt inlägg med Ctrl C innan du klickar på Publicera kommentar, så slipper du skriva om allt!

//Cammo

Lena
0

#1 Ja det är nästan som om MSNtomten blandat sig i leken. (MSNtomten är samlingsnamnet vi ger alla funktionsstörningar som uppträder i MSN grupperna vilka kan vara mycket talrika vissa perioder).

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jenna-Gun
0
Gunilla51
0

JAg fattar ingenting! Vilken pseudonym har jag som vicevärd? Jag klarar inte av att hitta in mina funktioner som vicevärd. Inte heller får jag mina inlägg i mon brevlåda…..Allt detta verkar inte funka överhuvudtaget.

Lena
0

Din pseudonym som vicevärd är Gunilla.H

//Lena