Katthjälpen har Öppet Hus!
Föreningen Katthjälpen med Malmös enda katthem har Öppet Hus den 7/12.
Nybakta lussekater med gott kaffe, lotteri men fina vinster och stor lopis. Alla intänkter går oavkortat till hemlösa katter.

Det lät trevligt! Tyvärr hinns inte med någon Malmö-tripp den helgen. Lycka till!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Hej
Vi på SkåneKatten tycker det är jätte trevligt att ytterligare en förening kommit hit.
Hoppas på ett gott framtida samarbete.
Lycka till den 7/12. Har vi möjlighet så tittar vi in och hälsar på.
Det låter jättetrevligt tycker jag! Tyvärr bor jag lite för långt upp i landet för att ha möjlighet att komma. Hade gärna gjort det annars! Hoppas det kommer riktigt mycket folk och att ni får in mycket pengar till verksamheten! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Oh ska ni ha öppet hus!?
Jag har skänkt en massa saker till er!
Det var mycket kul att höra att ni slog rekord förra gången ni hade loppis! / Nadja.
Jag hoppas att ni kan få ut några katter i permanenta hem så kan ni kanske hjälpa mig med någon av Öresundskatterna.

Ja det gjorde vi! Tack för alla sakerna. Kissarna behöver alla slantar de kan få. Vård ( vacc kastr mm ) är dyrt. men det är dem värda de små liven!
Välkommen om du kan.
Och tack för hälsningar m m!

#5 Dessvärre har vi hela tiden kö, vi har 55 katter i vår vård alltid. Vi tar både tama och förvildade alla är lika mkt värda anser vi.
Men tyvärr kan vi inte hjälpa andra organisationer, det är omöjligt.
Vi har ganska många förfrågningar om hjälp då många känner till oss.

Jag hoppas verkligen kunna komma till ert stödhem på Öppet-hus-dagen! Kram till er för ett toppeninitiativ!! Maria-Isabel (Rädda Katten)
Men jag är ingen organisation.

#8 Du menar KATTHEM Våra jourhem har inte Öppet Hus ?
Nej, Det vet ju alla att Chrisse inte tillhör någon organisation

Javisst, KATTHEM skulle det ju såklart stå!
Så går det när man är lite trött efter att ha fotograferat 10 timmar i sträck
…
Vilken tid startar öppet-hus-dagen? Ser verkligen fram emot att få se er verksamhet och köpa era nybakade lussekatter mmm!

En sån liten sötnos som ligger och sover på trådskapande inlägg. :)
Lycka till med helgen. Hoppas att många kommer förbi och vill adoptera en kisse. :D
Ha en bra öppet hus dag och hoppas några kissar får ett permanent hem!
Ja, det hade ju varit bra och fått lite info om klockslag o dy. Varför inte sätta in en liten blänkare på hemsidan om öppet hus?
Här är en som kommer, om jag kan ta mig dit :)
Kommer dock inte in på eran hemsida? 

Vad roligt! Har varit på två av era öppethus samt skänkt saker till loppisen. Kan varmt rekommendera att titta förbi och kika på alla ljuvliga katter.
Glöm inte ett stopp vid fikabordet! Brukar vara såå goda hembakade kakor. :)

crisse är ingen organisation, hon är en privatperson med ett stort hjärta fär hemlösa….
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Lycka till med öppet hus. Hoppas att ni får in riktigt mycket pengar och att flera katter får nya familjer.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

# 16
Då har den nog varit under uppdatering hemsidan vår. Pröva igen så skall du se du kommer in.
Mellan 12-16. Vi har Öppet hus en bit bort, så inte katterna blir så störda av jippot. Och tack "tiggy" för at t du gillar våra kakor och har besökt oss!
Anki

Vilken fin liten katt som kommer med julstämning!

Hoppas att det kommer mycket folk!
Tack för ni finns!