Godmorgon/Godkväll v. 47
Ja nu är det ny vecka igen och bara 5½ vecka kvar till jul.
Här i Eskilstuna är det just nu -2* blå himmel och solsken.
Skall försöka komma ut på em och ta en uppfriskande promenad.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Godförmiddag, har nyss vaknat..Skönt att få sova ut på morgonen.
Här skiner solen men det är nog kallt ute tror jag. Båda katterna sover i olika rum just nu.
Tänkte gå ut och handla eller åka till Eskilstuna för att köpa kattfoder hos veterinären om jag orkar förståss.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Har varit hos mamma på sjukhuset idag. Hon mår rätt bra. Skall flytta till rehab avd i morgon. Så nu skall hon lära sig att gå igen. Det verkar som hon skall hem sedan. Men då måste hemtjänsten komma 3 ggr per dag. Så nu behöver jag inte åka upp förrän på torsdag. Fick Sarah att städa idag, det gäller att luras lite. Då satte hon fart. Skall tvätta imorgon tror jag.
#2 Du är br på att luras förstår jag..
Skönt att mamma är bättre.
Var uppe inatt till kl 03.00 för att sticka och virka ihop mina kattungar..Nu ska jag bara sätta på dom magneter..Tänk att tiden går så fort när man jobbar.
Sov så djupt imorse så att jag inte hörde när min "gubbe" stack härifrån…Han skulle till Stockholm..
Imorgon är det min tur att åka bort under dagen, inte till Stockholm men till Göteborg ska kolla in Nordstans julmarknad..Ska även kolla in Panduro och köpa lite där när jag ändå är i stan..
Vädret här i Kungsör är rätt så dålig, men ingen snö iallafall..
Här sitter jag och knaprar piller som en annan pillertrillare, har en visdoms tand som gör så förbenat ont. Kan knappt prata och det känns som att jag skulle se ut som en dregglande bulldog om man inte sitter och dricker/sväljer hela tiden :/
Ännu roligare var det ju att handskas med detta när man varken kan prata eller äta. Men dt har löst sig nu iaf, så skam den som ger sig ;)
#3 Ha en trevlig dag i Götet
#4 Ajaj så ont du ska ha. Vet hur det känns.
Här vräker snön ner. Så gubben vet vad han ska göra framöver kvällen.
Har grejat lite med min hemsida. Men har ingen inspiration för den.
Käkade 2 jättegoda äggmackor till lunch det var en ljusglimt i tillvaron.
Jenna

Visdomständer borde avskaffas tycker jag…ska inte dra upp min historia….. sitter här lycklig med 3 sådana värdefulla tandsingar kvar i munnen….
jag är lite glad….tror att min väntade operation närmar sej… har fått en läkartid i december att beklaga mej inför den….
är så svinigt supertrött…. skönt att vara ledig i morron…..ska försöka ta det lugnt…….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Tack o lov tillhör jag en av dem som alldrig hade stora besvär av mina visdomständer. Visst kunde det klia och så men mer var det inte. Lider med er som har besvär av det.
Har precis varit och tränat vilket jag behöver göra mer av innan jag kommer rulla fram
Men självdiciplinen är ju inte den bästa. Är ganska trött nu och ska snart i säng, hoppas jag får ngt hårigt med 4 tassar som sällskap med mig.
//Pia
# Det var bara en liten vit lögn, sa att det kröp något på hennes golv. Sa inte vad det var, det var en katt. Hon satte fart och fixade hela rummet. Fick ta taxi till mamma idag för att lämna hennes skor. Hon skulle börja träna att gå. I morgon skall jag storhandla.Börjar längta efter mjölk och limpa, finns inte att få tag i här.

Morgon! ska jobba ,, hotellet är fullbelaggt så det blir e tuff dag,kom tack och lov upp när klockan ringde i dag så jag kan sitta här och vakna till med massa kaffe,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Godmorgon.
#9 Stackars dig som måste jobba idag, ska tänka på dig när jag är i Göteborg och shoppar..
Jag ska ju jobba helgen då är det synd om mig.
Katterna har fått mat så dom är nöjda för en stund.

#11 Det var det vackraste skohorn jag sett..*skulle vilja ha*:-)
Skapligt väder i Linköping idag..ska iväg på utvecklingssamtal vid sonens skola till eftermiddan..sen blir det mest datorsittande, den tid jag får förstås..sonen har, liksom morsan sin, en dragning till den här stolen, även om han pysslar med helt andra saker här vid burken;-)
Härliga saker du fyndat essut.
själv plockar jag lite hemma idag, fixar lite här och där så man kan komma fram med dammsugaren ngn gång. Tvättmaskinen går för fullt också. Ikväll blir det träning igen sen får man se om man fortsätter att fixa med saker imorgon. Kattleksaker behöver jag göra för jag kommer snart ligga minus.
//Pia
#12 Det var en tjej som gmålade såna på plats..Hon hade massa olika färger på katterna.
Hoppas det gick bra på utvecklingsamtalet…
Förstår att sonen vill oxå hänga framför datorn.
#13 Det är tråkigt att städa men man måste göra det ibland.
Vad bra att kattleksakerna går bra att sälja.Det behövs pengar till hemlösa katter.
Jag gör magneter av "kattungarna" min gubbe hjälper mig att limma fast dom sen. Så jag har lite jobb oxå att göra.
Men imorgon ska jag börja jobba igen, tur att det är bara 2 nätter, sen är jag ledig i 12 dagar. Hurra.

#14 Tack det gick så bra alltihopa…nu är han på bandyträning vilket innebär att man har fri tillgång hit *d*..du ska se att dom här två nätterna kommer att rusa iväg..sen är du ledig, ha det så gott då:-)

Godkväll alla! Vet ni att jag blivit medlem på hittis i dag??? trodde jag var det men men,, när jag vart inne på katterifokus o kollat lite så fanns inte hittekatter blans favoritsaiter, ändå VET jag säkert att jag vart medlem ett och halvt år,, helskumt, måsste blitt nått fel när sidan gjordes om,,, hm,,, jaja, nattinatt,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

#11 Så fina kattsaker essut, och härligt pälsigt garn!
Jobbigt att städa sjurumsvilla, känner mej helt slut..men nu kan vi börja flytta in vårt. och hoppas på att vi är färdiga till jul.
martdat det har hänt att det försvunnit favoriter för mig med så jag fått lägga til dem igen. Även sajtvärdar har tappat sin egen sajt bland favoriter så det är ngn bugg av ngt slag.
//Pia