bortsprungen katt i Trollhättan
_
min kära katt har varit borta nu sen natten till tisdag, senast så släpte jag ut henne som vanligt men hon kom inte hem vi bor i Trollhättan i snabbvinge gatan._
_
jag är jätte orolig för henne jag har satt upp lappar och kontaktat kattslusen i min stad men hittar inte henne.
hon brukar alltid gå ut fler gånger per natt och dag och alltid komma hem när man ropar till henne men nu är det tyst och ingen kommer när man ropar jag vet inte vad kna ha hänt henne. jag har letat och lettat och nu ber jag er om hjälp och tips.
hon är grå svart tigrerad katt med en väldigt synlig orange päls fläck på huvudet och hon svarar till namnet Baby.hon är 2.5 år gammal och ser litel till storlek.
hon hade en halsband på sig men hon troligen har tappat den då hon tappar de hela tiden.
snälla hjälp jag är jätte orolig för henne.
_

Har du ringt polisen? KKS kan du lägga ut henne under efterlysningar, anons på blocket, tidningar. sätt järna lappar vid en skola, barn ser offta mer än vi vuxna, hoppas hon kommer hem,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Så jobbigt det är när inte ens kisse kommer hem. Hoppas verkligen att hon kommer hem snart.
Här har du en länk till en artikel.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
tack för de fina orden och vi alla håller tummarna detta är första gången hon gör så. idag så ska jag tar mig en tur till katt slussen i trollhättan kanske nån har tagit ditt henne? konstigare saker har hänt.
tack för stödet.

Vi var så oroliga här för vår Spirit för ett par månader sen, han hade varit borta över en hel natt vilket aldrig brukar hända..våra katter brukar alltid få vara inne nattetid. Men det visade sig att han hade följt med mej till soprummet och blivit instängd där utan att jag märkte något..så mitt råd till dej är att också undersöka alla förråd som han skulle kunna tänkas blivit instängd i…lappar med hittelön brukar få igång barn o ungdomar i letandet…
Vi håller tummarna här..
Jag förstår din oro. Sätt upp lappar lite överallt och förse dem med avrivningsremsor med ditt tel nr så man lätt kan ringa dig. Locka med hittelön. Anmäl henne försvunnen hos polisen. Kolla i omgivningen så hon inte blivit inlåst.
Framför allt fortsätt leta aktivt efter henne.
Ja ska höra med dom på Djurskyddet Bohuslän om de vet något, är hon id märkt?
Ring polisen med… de får ofta in upphittade katter

Hoppas du hittar din lilla kisse snart. Man blir så hemskt orolig när de försvinner sådär. Ska hålla tummarna för dig.
tack era ord gör mig stark, idag var jag vid kyrkan nära där vi bor och prästen där skulle höra med personalen och hänga lapppen i deras anslags tavla
och vart även i skolan nära oss barnen sa att det kommer många katter ditt. så nu har jag hoppmer än va jag hade igår.
tack igen för tipsen