Hur många katter har du?
Hej ja undrar hur många hittekattter elr katter du har hemma hoss dig ?

Jag har två kastratpojkar, hittekatten Wille 14 år och cornishen Tamlin som är 9 år. Fram till september bodde vi också med hittekatten Geisha som blev 9 år.
Just nu bor vi litet och därför är antalet vad lägenheten klarar (men det fungerar suveränt då herrarna är stillsamma numera), men nog är jag en aning kattungesjuk… Tyvärr gör Tamlins hälsa att nya katter i hushållet inte är att föredra. Hans hjärta är dåligt och försämras successivt (HCM) och jag som alltid tidigare aldrig varit rädd att ta in längre tillfälliga katter och helt enkelt låtit katterna sköta sina mellanhavanden, är nu jätterädd för gruff för att inte tala om slagsmål då risken är att Tamlin ju får en hjärtinfarkt eller kaotisk arrytmi. Samtidigt som det förstås kan hända även vid lek, men det ser jag snarast som positivt. Leker han sig till en infarkt hade han det ju i alla fall bra… Så kattungar… *längtar* Men so far har vi det bra grabbarna och jag, i vår etta… I januari är vi tillbaka i vår vanliga bostad som är betydligt större.

Samtidigt är det väl så att alla härinne har max 9 (??) katter men vissa har dubbla uppsättningar ben och huvuden -)
Bra talat TamlinsMatte dessutom så finns det katter som drar om någon som de inte känner tillräckligt väl visar sig på tomten. Så det gäller att räkna fort.
Jag har en katt :-) Han var en hittekatt ^^,

Har tre katter varav 2 är hittekatter och en är en omplacering 
Har tre katter hemma hos mig. Två av dom bodde på ett katthem och en tog vi in direkt från kylan. Sen bor det två katter hos mina föräldrar, dom är egentligen mina men dom fick bo kvar när jag flyttade hemifrån, en av dom bodde på ett katthem och den andra är född hemma hos oss.
Kort och gott, 5 katter varav 4 har varit hemlösa.
Har 2 katter som kommer från en kattsamlare. som hade 32 katter. Båda är 8 år.
Jag har 2 st för Chikorita pallade inte att bo hos oss med alla barn. Så hon bor i ett stort hus tillsammans med en kille som har ett barn som kommer varannan helg.
Puck och Pika är mina finaste killar…=)

Jag har två katter. Den ena är en kattunge som jag köpte för tre år sedan. Med ögoninflammation och skabb som trillade ur öronen när han skakade på huvudet. Den andra är en hittekatt som kom till oss för ett och halvt år sedan med ögoninfektion och kattsnuva och var allmänt skruttig. Jag önskar att jag kunde ha fler, men jag har inte tid med fler kissar just nu. Skulle behöva ge de två jag har mer tid egentligen… men jag vill ha fler, längre fram :)
Både katterna är ungefär 3 och ett halvt, i ena fallet säkert, i andra fallet enligt veterinäruppskattning. :)

Jag har endast en katt nu,förlorade 2 i somras,men har planer på att skaffa sällskap till Maja under våren,men vet inte,hon verkar fullt nöjd med vårt sällskap nu..vill gärna ha oss för sig själv,märkt det på henne förut med..så vad göra?fast jag vill ha fler kissar..
3 katter och just nu 2 stödisar!
Mvh

Har åtta katter hemma nu, att dom är så många delvis på att man under åren öppnat dörren för hemlösa missar..några har varit våra egna från början..
Jag har två små pojkar här hemma och väntar hem en pojk till på torsdag =)

Har 3 katter hemma :) En ragdollpojk och två hittekatter =)
Nu har vi 7 st. 4 egna och 3 hittekatter… Kanske är båda honorna med kattungar..Vi får se. då blir det många katter…
se #12 för bild

min gammelkatt bor kvar hos mamma och pappa.
hos mig och min sambo bor hittekatten Svinto(lina) =det var en tjej =) hittade henne på mitt gamla jobb ica lagret liten,skabbig och urmärglad. tog hem henne direkt. sen kom Aska som sällskap, köptes som kattunge som sällskap till Svinto.
Vill gärna ha en siames och en äldre katt från katthem med, men får vänta lite. utöver våra 2 kissar bor det en vovve och en iller hos oss o en häst i stallet..
Har4 egna katter och just nu 2 vuxna stödhemskatter och 5 kattungar. bor i hus och vovvarna får jag inte glömma=)

Törs knappt säga hur många vi har här..
Men vi har 9 egna och så har vi ju 6 tillfälliga katter.