"LÖST" Kattunge behöver ett nytt hem!
Hej som jag skrev i ett tidigare inlägg så ville min granne ha en liten katt till sin son och sig. Det har tyvärr visat sig att sonen är allergisk och nu behöver kattungen ha ett hem inom snar framtid. Katten finns i Västerås…

Är han väldigt dålig av allergin..har läst att det ska finnas medicin som hjälper många som är allergiker..
puttar upp tråden!
Jag tror inte han vill äventyra sin sons hälsa. Han älskar dock katten men har inget val.
Jag hoppas nu att dom hittar ett bra hem antingen här eller någonannanstans…
Oj, puttar upp! Prova även på Blocket. En bra och seriös annoninte av ondo och då kan de ju välja och vraka själva
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vi har kattungen här i väntan på ett nytt hem…
Då det var så akut.

Bässta är att kontakta de som de köpte katten av, är de mänskliga så tar de tillbaka katten själva.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ja fast det undrar jag. Jag tror att hon inte svarade på min grannes mail. Hon ville bara bli av med katten. Hon hade 2 andra i samma kull som väldigt snart fick hem.

#6 Det var ju typiskt,,,, sån som inte ska ha kattungar ijen,hoppas jag , ja tur att du finns där och hjälper kissen då. men prova att ringa? folk kollar inte mailen varje dag, inte jag i allafall,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Vi har betsämt att behålla Pax som han numera heter. Han är döv. Vi ska på en veterinärkoll och vaccination snart. Att han är döv var något som vi misstänkte från början. Han reagerar inte alls på ljud och rör öronen väldigt lite eller inte alls. Vi tycker inte att det gör något för han verkar inte lida av det…lika kärleksfull och harmonisk likväl.
Ljus och kärlek till alla eldsjälar härinne!

Så underbart att kissen får stanna hos er. 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Ja för oss iaf=) Hihihi han är ett riktigt charmtroll och jag hade inte mage att ge iväg honom när minsta tösen var så förtjust i honom.
Och dessutom verkade Pika och Puck som ingenting när han kom. Han fick en slick från "mamma" Pika och en buff från fabror Puck.
Dom älskar nykomlingen.
Kram!

Då skriver jag LÖST i början av tråden.
Jag är så glad varje gång jag får skriva att ett fall är löst.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Jepp…=)

Skönt att det löste sig. Kalasbra!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis